19 octombrie 2008

Ion Solcanu, retragere cu fast la Majestic

Peste 100 de personalitati ale Iasului au venit azi la pranz la restaurantul Majestic, acolo unde senatorul Ion Solcanu a marcat practic retragerea din viata publica. A vrut s-o faca printre sustinatorii sai, in cadrul unei lansari de carte. Totodata, el a aniversat si implinirea varstei de 65 de ani.
Cine a venit la sindrofie? Senatorul independent Neculai Apostol, Traian Dobre (PNL), Constantin Serban (PDL), dar si deputata PSD Gabriela Nedelcu, cea care n-a mai prins loc pe listele PSD.
Cu un cadou a venit intr-un tarziu si Flaiser. „Eu nu stau decat 2 minute. Il salut si plec. Am fost vechi colaboratori”, a spus Flaiser.
Din lumea medicala n-au lipsit doctorii Stefan Georgescu si Vasile Costinescu, dar si Vasile Burlui cu celebrul sau papion.
„Mai am dreptul la catedra vreo 5 ani. Apoi daca ma mai vedeti pe holurile universitatii sa ma bateti cu patlagele. Am facut un pas indarat in politica, pentru ca am de terminat niste proiecte”. De la actiune n-au lipsit nici vechii membri pesedisti, inclusiv fostii sai angajati de la sediul PSD sau de la cabinetul senatorial.

Niciun comentariu: