30 decembrie 2007

Promo pe Antena1 la Revelionul lui Nichita

In seara asta pe Antena 1 (national), jurnalul lui Mandruta. Dintr-o data material despre Revelionul Iasului, cu Nichita in prim plan dand declaratii.
„Va fi cel mai tare concert organizat vreodata la Iasi”. N-a zis-o Nichita, ci cei de la Antena. Adica noii prieteni ai primarului PSD de Iasi.

Da' mai vorbim maine despre mega-concertul de la Palat, ca domnu' Cosmin Coman inca n-a zis nimic de onorariile artistilor. Sau a zis da' n-am auzit noi?

3 comentarii:

aurel spunea...

daca ai fi fost atent la ce a aparut pe www.iasicastiga.ro ai fi aflat ca Nichita a dat 55.000 de euro pe concertul cu Al Bani iar pentru SH-urile de Revelion va da intre 75.000 si 100.000 de euro. Cit intra in buzunarul impresarului formnatiilor si cit ramine pe linga asta e alta discutie

florin ghetau spunea...

draga UN, am vazut si eu chestia de care zici, dar nu l-am auzit pe Coman sa iasa el din proprie initiativa si sa zica «Da domnule atata costa...».

In plus, nici o gazeta locala n-a dat chestia asta de maxim interes pana la urma (ca-s banii nostri). De ce oare?

Asa si eu pot zice ca a costat 115.000 intreaga afacere. Ca asa am auzit...

aurel spunea...

deci, pe site-ul mai sus citat a fost postata o inregistrare cu nichita recunoscind personal cifrele de care ti-am zis
uita-te mai atent