11 octombrie 2009

Sondajul liberalilor ieseni

PNL a prezentat azi extrase dintr-un sondaj care priveste doar municipiul Iasi.

Iata cifrele:
Traian Basescu : 30,6
Crin Antonescu: 25,9
Mircea Geoana: 16,6
Sorin Oprescu: 15,0
Vadim Tudor: 7,9
Gigi Becali: 4,1

Turul doi:
Antonescu 52,2
Basescu 47,8

Basescu 50,4
Geoana 49,6

Cifrele sunt surprinzatoare si indica ruperea in doua a electoratului social-democrat. Crin la 10 puncte de Geoana mi se pare cam mult, in conditiile in care vorbim totusi de Moldova, un fief al PSD. La fel de surprinzator e scorul mare al lui Oprescu.

4 comentarii:

Sursele ... spunea...

Moldova, fief PSD?
Mai vorbiti Domnu` Ghetau cu oamenii din jurul dvs! Mie mi se par corecte cifrele.

VasileC.

florin ghetau spunea...

Iasi, Vaslui, Vrancea, Galati si buna parte din Bacau sunt dominate de PSD. Ca ne place sau nu, asta e realitatea. Si nu e vorba de surse, ci de rezultatele ultimelor alegeri.

Daniel Matasaru spunea...

Am mai auzit si eu niste cifre din astea din declaratii de pozitionare. Nu stau in picioare. Din cate am mai citit prin ziare :P Oprescu e pe la 8 procente, Crin nu sare de 12, scorul partidului. Lupta in turul 2 este intre Basescu si Geoana.

onciu spunea...

Felicitari,domnule Matasaru.Nu-mi dau seama de unde au scos liberalii asemenea sondaj!Crin Antonescu nu va intra in turul al doilea,la nivelul tarii.In rest,sa auzim de bine!