30 august 2008

Pentru Poli Iasi, campionatul a inceput in etapa a sasea

Poli Iasi a scos primul punct in acest campionat. Exact la echipa campioana: CFR Cluj. 0-0 cu trupa lui Andone nu-i un rezultat de ici de colo. Doar ca nici Clujul nu mai e ce a fost anul trecut.
N-am vazut meciul (desteptii de la Antena 1-RCS nu ofera posibilitatea asta), dar cronicile on-line arata ca Iasul n-a jucat rau, s-a aparat perfect si a avut si ceva ocazii.
Poate s-au ambitionat baietii cand au aflat ca la doar 70 de kilometri de Iasi vine Sparta Praga in Cupa UEFA. Sau au mancat jaratec dupa ce au fost instiintati ca nu vor primi banuti decat atunci cand scapa de locurile retrogradabile?

2 comentarii:

Dragos-Bogdan Dorojan spunea...

daca doresti, iti pot da un link, si daca il accesezi cu cateva minute inainte de meci, poti vedea in browserul de internet gsp tv-ul. L-am gasit si eu pe net, merge f bine. asa am vazut si eu meciul lu` Poli din seara aceasta.

garzanti spunea...

Florine eu ce nu intleg ce treaba au banii cu jocul de fotbal? Fotbalul e doar un sport ca multe altele, si doi teoretic jucatorii ca profesionisti ce sunt ar trebui sa joace in orice conditii indiferent ca sa isi primesc banii sau nu, indiferent ca sunt trimisi in cantonament, logica mea simpla zice ca daca sunt realmente valabili ulterior vine si banu' de la alte cluburi eventual (in sensul ca vor fi cautati pentru alte contracte).