Vali Salavastru e un tip dintr-o bucata. Insa la OPC, decizia o ia de multe ori inaintea ratiunii. Intai masori, apoi tai. La OPC cateodata se petrece invers. Altfel, nu ne putem explica de ce doar unii producatori de carne sunt amendati, iar altii nu, de ce doar unele supermarketuri sunt calcate de inspectori, in timp ce din altele, aceiasi inspectori ies bine dispusi.
Sau ne putem explica, dar nu avem decat niste indicii asupra cauzelor comportamentului sefilor care ne apara de smecherii comertului si ai serviciilor.
Astazi, Vali Salavastru a iesit cu un nou atac „devastator”. La adresa RDS-RCS. Compania nu e usa de biserica. Se misca greoi, iar faza cu meciurile la TV a enervat destula lume.
Dar totusi, e oportuna inchiderea punctului de lucru din Iasi a firmei amintite? Habar n-am. Probabil ca motive sunt destule. RDS incheie contracte pentru Internet, dar le onoreaza greu. E un motiv suficient pentru a discuta despre faza cu oblonul.
Ma tem insa ca decizia OPC ascunde si altceva. Pentru ca e greu sa inchizi o firma care are in Iasi cateva mii de abonati cablati sau cu Internetul tras sub nas. Cu astia ce facem, pentru ca OPC n-a zis mare lucru.
Mai nimerita ar fi probabil organizarea unei dezbateri propriu-zise, in care OPC, autoritati si sefii RDS sa stea la aceeasi masa si sa discute (in prezenta presei) cu cartile la vedere.
Vali de la OPC e radical. Asa a fost si la Prefectura. Intrebarea e daca durul de la OPC e si corect sau daca nu cumva altele sunt interesele pe firul OPC-RDS.
PS. Inclin sa cred ca amenintarea OPC va ramane doar la acest stadiu si ca RDS va ramane pe piata. Va castiga ceva consumatorul din aceasta inclestare?
11 august 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Ce sa castige consumatorul...serviciile de la UPC sunt de 3 ori mai proaste si de 5 ori mai scumpe decat la RDS. Eu unul sunt foarte multumit de RDS si pana acum de fiecare data cand am sunat cu o problema,cei de la tehnic ma sunau la maxim 5 minute dupa sesizare. Dar asta se intampla la mine nu stiu la altii cum e. Si in plus.....la fel si kaufland si bila ar trebui inchise pe acelasi principiu nu?
cei de la rds meritau trasi de urechi un pic.dupa ce au obtinut monopolul in iasi s-au culcat pe o ureche. sora mea a incheiat contract cu ei pentru a-i pune internet si au trecut mai bine de 2 luni(in care am facut sesizari atat la nr clientului, cat si la sediu) in care mi s-a pus aceeasi placa:"am preluat sesizarea dvs si o vom transmite echipei tehnice"(de3 ori aceeasi robotzei ).in cele din urma a reziliat contractul.de asemenea cumnatul meu a avut probeleme cu internetul, a anuntat, dar nici intr-o luna nu a ajuns vreo echipa tehnica iar la reziliere i-au pus bete in roate( il puneau sa plateasca daune si alte taxe neprecizate in contract) pana sa ajunga la opc.o alta prietena a incheiat contract si nici la o luna jumatate nu avea internet si au tot amanat-o.astea sunt doar 3 exemple pe care le cunosc..am mai auzit multe persoane nemultumite.
daca apare vreo alta firma cu servicii de internet si de cablu care ofera cel putin aceleasi avantaje(financiar vorbind) atunci cred ca iesenii ar trebui sa se gandeasca daca rds-ul merita sau nu divinizat.au nevoie de o lovitura(cei de la rcs rds)ca sa se trezeasca si sa coboare de pe piedestal.
p.s. in contract este precizat ca cei de la rds au obligatia sa onoreze serviciile din contract in maxim 30 de zile lucratoare.
Trimiteți un comentariu