Directorul Mitica Rebegea si-a facut bagajele. Nu pentru a pleca cu Malevul la Budapesta, ci pur si simplu pentru ca stabii CJ i-au transmis ca nu mai au nevoie de serviciile sale. Ca sa vedem cand s-a inclinat aripa avionului pe pista scurta de la Aeroportul neputintei cejiste va propun o scurta recapitulare.
Pe 18 ianuarie, Simirad a iesit in fata presei nemultumit ca nu are acces la documentele de la Aeroport. Ba mai mult, Simirad a zis ca are nevoie de un om mai hotarat in aceasta functie, aceasta fiind lovitura decisiva care a dus la debarcare.
Mitica a reactionat usor buimac: «Sunt surprins!»
A doua zi, Rebegea se duce la CJ inregistrandu-si plecarea de la sefie. Plecare, evident aprobata in doi timpi si trei miscari.
Ieri, dom' Simirad mai face o tumba si spune ca ii pare rau. «L-am rugat sa mai ramana. Era un bun profesionist».
Schimbarea vorbelor lui Simirad nu mai mira pe nimeni, desi intre bun profesionist si ascunsul documentelor distanta e cu mult mai mare decat cea existenta intre momentul decolarii si punctul maxim atins in zbor de avionul Malev.
Alta e miza bataliei: Simirad si oamenii din jur vor controlul aeroportului, mai ales ca vin niste licitatii. Iar dupa lungirea pistei numarul zborurilor va creste. Daca pana acum, Aeroportul nu aducea cine stie ce banuti, pe viitor, lucrurile se vor schimba radical. Iar Mitica Rebegea devenise omul care incurca se pare ambitiile pilotului de cursa lunga Simirad.
22 ianuarie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu