06 ianuarie 2009

De maine nu mai apare «Jurnalul de Est»

15 comentarii:

garzanti spunea...

nu te supara florine, dar oricum cu blogul asta ai mai multa audienta decat ziarul respectiv

garzanti spunea...

vb lui Dan Diaconescu cand a fost intrebat de ce nu se baga si la presa scrisa: "cel mai prost post TV are mai multa audienta decat cel mai bun ziar tiparit"

Daniel Matasaru spunea...

Florine, imi pare rau! Stiu ca ai muncit multi ani si ai pus suflet la JdE.
Viata merge inainte! Succes!

John spunea...

Florine, si asa cei multi oameni spun ca era un ziar tinut in viata doar legat de aparate....
Imi pare rau insa de oamenii si de munca depusa acolo.....
de tine nu ma ingrijorez, sunt convins ca ai luat o decizie mai mult decat inteleapta cand ai decis colaborarea cu televiziunea.
Mult succes in continuare!
John

florin ghetau spunea...

Multam mult garzanti, daniel si john.
Stiu ca unii se bucura de capra vecinului care intre timp s-a prapadit, desi capra din propria ograda abia mai sta pe propriile picioare...
Mai vorbim maine, cand lucrurile se decanteaza. Calm, la rece, fata patima si fara oftatul unei redactii dezamagite. Insa nu uitati totusi ca 30 de oameni au pierdut o slujba...

CRISTINEL DUMITRU CIOANCĂ. spunea...

cu siguranta ca cei valorosi vor imbunatati calitatea altor redactii de ziar sau vor gasi modalitatea de a schimba actuala ocupatie;

Marius Pârciu spunea...

Vad ca unii au primit deja oferte...

Valy Greavu spunea...

În ultimul timp am citit tot mai rar presa scrisă și cred că o bună perioadă o să las media deoparte cu treburile ei mai mult sau mai puțin spălate.
Supărarea vine din faptul că toată lumea vrea să vândă doar de dragul senzaționalului, iar publicitatea și articolele plătite reprezentau de fapt principala sursă de venit.
Acum a "venit" criza și nimeni nu mai vrea să investească bani în publicitate și în articole plătite. În context... presa moare singură. Nu mă refer în mod special la JdE ci la toată media. Criza este o invenție a media, media care devine prima victimă colaterală a crizei: suferim cu toții de lăcomia avară a unora de a vinde senzațional.
Domnule Ghețău rămâneți pe TV că acolo o să mă mai uit o perioadă.
Să fim sănătoși!

Danyell Dia spunea...

si mie imi pare tare rau de ce s-a intamplat, din pacate prevad astfel de situatii la mai multe ziare din tara, nu mai renteaza sa tii un ziar care nu vinde nimic, nici macar k sa-ti speli niste bani...

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
stirista spunea...

Din pacate, 32 de oameni si-au pierdut painea in urma deciziei luate de o singura persoana. Si macar de-ar fi fost o masura chibzuita... Probabil ca toti vor supravietui, dar asa ceva nu se face... Nu se stia pana acum ca va interveni un faliment, ca nu vor mai fi bani? Nu se putea spune acest lucru clar in urma cu doua-trei luni, ca sa aiba si oamenii timp sa isi gaseasca job-uri?! Asta e Romania... Oricum, D-zeu nu bate cu parul...

garzanti spunea...

Omul respectiv a luat o decizie pur economica, nu s-a gandit la oameni, a lasat totusi sa treaca Craciun si Revelion. Dar din ce am vazut acolo oricum investiile erau destul de mici, compuri second-hand de la defunctul Millenium Center de acum 5 ani, asta spune multe, cred ca oamenii trebuie sa isi dea seama care e treaba si din investitii daca se fac sau nu, angajari si tot asa.

u spunea...

Imi exprim si eu solidaritatea fata de echipa redactionala si administrativa de la Jurnalul de Est. Si nu fac asta doar pentru a fi in trend cu vremurile, ci pentru ca pot spune, si nu-mi pare rau, ca am fost cel care a scris primul nume al unui redactor, pe o hartie, al primei echipe redactionale de la Jurnalul. In timp am fost si coleg de redactie cu unii dntre cei care au ramas la acest cotidian pana la acest eveniment nefericit. O precizare istorica: primul sediu al ziarului a fost undeva pe strada Palat (cum se coboara pe scarile spre podul de lemn - prima casa pe partea dreapta)- probabil Cristian Zavastin isi aminteste pentru ca el a facut parte din prima echipa, din prima zi de viata a ziarului. Am facut aceasta precizare pt ca am vazut o serie de pareri pe diverse bloguri. Am rugamintea Florin ca atunci cand va intalniti cu cei din redactie la ultima cafea, in actuala formula redactionala, sa-mi dai si mie un telefon ca vreau sa va tin si eu companie.
Sebastian Tataru