25 noiembrie 2008

Florin Piersic dezminte faptul ca il sustine pe Sorin Iacoban

Florin Piersic: „Impresarul meu mi-a spus ca astazi voi avea o intalnire la Ateneul Tatarasi cu pensionarii. Am fost de acord cu acest lucru chiar mi-a placut. Iar acum aud ca eu il sustin in campania electorala pe unul dintre candidatii din Tatarasi (Sorin Iacoban - n.a). M-a deranjat foarte tare. Eu nu am treaba cu politica si vreau sa fie clar pentru toata lumea, eu nu sustin pe nimeni, nu tin cu nici un politician. Politica mea este scena, politica mea este teatrul, este filmul, este televiziunea“

Declaratia lui Florin Piersic vine dupa ce Sorin Iacoban (PSD) s-a laudat in stanga si in dreapta ca actorul il sustine in campanie.

9 comentarii:

garzanti spunea...

super tare, l-a facut de kk pe Sorin in mod public, insa sincer cred ca adevarul e undeva la mijloc, nu cred ca Sorin a fost atat de idiot sa se laude fara o baza reala

cine stie ce a fost intre ei, poate nu s-au inteles de la bani

florin ghetau spunea...

Florin Piersic a spus ca va veni totusi la intalnire, insa o face pentru pensionarii care il simpatizeaza si nu pentru un candidat anume.

garzanti spunea...

eu personal cred aici a fost o problema de comunicare intre ei doi, sincer nu cred ca Sorin e atat de prost sa faca publica o asemenea declaratie fara o baza reala

il cunosc de multi ani pe Sorin si e o persoana destul de serioasa din punctul asta de vedere si spun asta fara sa fiu simpatizant PSD

sunt curios care e pozitia lui, ar fi super sa raspunda aici pe blogul tau, cred ca l-ar ajuta mult sa treaca peste gafa asta, greseala asumata e pe jumatate iertata

florin ghetau spunea...

Acuma e clar ca si Florin Piersic braveaza si vorbeste mult. Mai ales ca, repet, n-a anulat intalnirea...

Sorin Iacoban spunea...

Domnule Ghetau, asa cum bine ati remarcat in ultimul comentariu, intilnirea a avut loc, a fost un succes si a fost o premiera pentru Florin Piersic. Nu stiu, insa, cand si unde a facut Florin Piersic declaratia pe care ati postat-o dumneavoastra aici si cred ca cel mai corect pentru cititorii dumneavoastra de blog ar fi sa auda chiar declaratiile lui Florin. - http://www.youtube.com/watch?v=oMg5ytRW28s&feature=related
P.S. Domnule Ghetau, ati fost acolo?

florin ghetau spunea...

In mod cert, Florin Piersic una declara presei si altceva face in realitate. Chiar nu pricep de ce a spus ziaristilor ca e dezamagit de implicarea numelui sau in campania electorala, apoi sa se afiseze fara nici o problema la o astfel de actiune. Pana la urma politica nu-i o ciuma, asa ca logic ar fi sa-ti asumi actiunile!
Domnule Iacoban, declaratia respectiva exista!

Sorin Iacoban spunea...

Domnule Ghetau, nu mi-ati raspuns intrebarii: "Ati fost acolo?", insa imi spuneti ca declaratia exista. La fel cum, daca ati fi fost acolo, ar fi existat pe blogul dumneavoastra si urmatoarea declaratie, tot a lui Florin Piersic: "Astazi, vreau sa va spun, si e o marturisire pe care v-o fac, dar vreau sa intelegeti ca eu nu am venit aici pentru partidul din care face parte prietenul meu, de foaaaaarte multa vreme, care este Sorin Iacoban. Am venit pentru omul Sorin Iacoban." Pe buna dreptate! Ce trebuie sa intelegeti dumneavoastra este ca Florin Piersic nu ar fi venit niciodata sa sustina o lista de partid. Ar fi fost prea multi oameni in care ar fi trebuit sa creada, iar pe Florin Piersic nu-l atingi usor. Si ca a venit PENTRU PRIMA DATA sa sustina un om. (Asta numai in conditiile in care toata lumea bate moneda pe faptul ca oamenii, ca si cei care au fost la intilnirea cu Florin Piersic, au acum sansa de a alege omul si nu lista de partid.) Aceasta declaratie, insa, "dezminte" titlul post-ului dumneavoastra. Rugamintea mea este sa faceti un update acestui post, completand declaratia lui Florin Piersic macar cu declaratia de mai sus.
P.S. Sintem vecini domnule Ghetau. Si dumneavoastra, pe 30 noiembrie, veti avea posibilitatea de a alege un om, iar nu o lista de partid. Va astept la vot! Si reiterez rugamintea de a va completa blogul si cu declaratia de mai sus sau de a elimina acest post care, desi pe blogul dumneavoastra personal, contrazice flagrant realitatea. Va multumesc!

florin ghetau spunea...

Domnule Iacoban, declaratia de care am amintit a fost facuta de Florin Piersic inaintea intalnirii de la Ateneu, undeva pe la amiaza.
Nu am fost la intalnirea „electoratului” din Tatarasi cu actorul, insa nu am indoieli ca declaratia redata de dvs. nu ar fi adevarata.
M-as bucura insa ca si dvs sa nu aveti indoieli asupra veridicitatii declaratiei lui Florin Piersic pe care am redat-o pe blog.
Cu aceste randuri sper sa fi clarificat chestiunea si s-o inchidem aici.
In rest, spor la combatut in campanie si succes in batalia de duminica!

Unknown spunea...

Declaratia postata de dl Florin Ghetau exista si a fost facuta de actorul Florin Piersic in seara de 25 noiembrie, inaintea inceperii piesei de teatru "Straini in noapte" pe care a sustinut-o alaturi de Emilia Popescu pe scena Casei de Cultura a Studentilor.
Da, am fost acolo si am auzit cu urechile mele cele spuse de Piersic. Totusi n-am inteles de ce, desi nu are "culoare politica" iar "politica lui este scena" , actorul Piersic a simtit nevoia sa faca o reverenta si sa-l salute personal, cu voce tare pe Ion Solcanu, prezent in sala ca orice spectator...