20 noiembrie 2008

Operatiunea «Sacosa», sediul PDL Iasi, azi, ora 14.00

5 comentarii:

Gabriel Grigore spunea...

Sunt sacose cu materiale promotionale, de altfel foarte vizibil si din volumul lor. Nu se compara cu sacosele tip UZO/UFO ale altora :) In plus, numai niste naivi ar da UZO in sacose cu insemnele partidului. Doar o banuiala, ca nu am de unde sti, fiindca noi n-am dat asa ceva, sau cel putin nu de cand sunt eu in partid...

DANGA Marius spunea...

Gabi, spune asta cu "materialele publicitare" tip S.U.C. ( Salam de vara, Ulei si Cafea ieftine FORT) primite de pensionarii din Nicolina care au afisat postere cu candidatul vostru. Trist, dar adevarat.

onciu spunea...

Alea sant materiale de campanie electorala,domnilor.Eram acolo langa ele si am vazut cu ochii mei.Dar vad ca liberalii s-au speriat.Probabil ca l-au vazut pe primarul din Berezeni-Vaslui cu faina si zaharul in galben.Si de aceea s-au speriat.

Cogitto spunea...

de ce nu vorbesti danga-langa de depozitul de produse al lui atimpitei, de la marcel, cu produse de 9 miliarde: carne, ulei, zahar, faina. sau e un secret?

DANGA Marius spunea...

Iubesc anonimii.
Curajosii lui tata. Spre deosebire de voi noi avem si dovezi. Numai ca nu le vom folosi. Insistam sa facem un altfel de campanie. Si asa vom face.