04 noiembrie 2008

Neculau: Nu primaria e vinovata in chestiunea cainilor vagabonzi, ci Basescu

Afirmatie stupefianta a lui Constantin Neculau azi in sedinta de Consiliu Local. Primaria nu are nici o vina ca in oras patrupedele bantuie nestingherite printre blocuri, ci Basescu, care a promulgat nu stiu ce lege.
Atunci in orase precum Cluj, Sibiu sau Timisoara, de ce a putut fi rezolvata chestiunea, iar in Iasi Basescu e de vina?
Pana si Nichita si Vernica au ras de afirmatia candidatului PSD la Senat. Mai e ceva de comentat?

3 comentarii:

onciu spunea...

Cred ca nu sant multe lucruri de comentat,vis-a-vis de spusele domnului peremist Constantin Neculau.Nici nu-mi dau seama cum de au ajuns asemenea oameni sa conduca Iasul?!Poate va veni vremea ca aceste specimene sa devina istorie.Domnul Anghel Stanciu,si el peremist nu este prea departe de Neculau.Sa ne ajute Dumnezeu sa dispara de pe scena politica,pentru ca au adus numai rau acestei tari.Ca si Iliescu,dealfel!

Unknown spunea...

Pai Nichita rade ca prostul ... ca e la fel de responasbil pentru "vina lui Basescu"...

Eu am o mare problema cu aceste patrupede amenintatoare, si ii invit si pe Neculau si pe Nichita sa mearga intr-o plimbare seara cu mine!

Cătălin spunea...

Este unul dintre aspectele cele mai mizerabile ale Iaşilor! Nici nu ar trebui să le permitem consilierilor locali şi angajaţilor municipalităţii să deschidă gura pe această temă. Îmi este ruşine - vouă nu? - de fiecare dată cînd am musafiri din alte părţi ale ţării. Oraş neguvernat! Plin de ifose si pretenţii, dar nimeni nu pune mîna să rezolve problema cîinilor vagabonzi...