10 septembrie 2008

Am jucat minunat cu Feroe, dar nu mergem la Mondiale

Am jucat minunat cu puternica nationala a amatorilor din Feroe. Am desenat frumos, iar in seara asta am avut mijloc, atac, un portar excelent si un antrenor sclipitor si inteligent. Ce mai, am tras la poarta din toate pozitiile, am avut cate o ocazie la fiecare 4 minute, dar n-a fost sa fie decat 1-0.
Feroezii formeaza o echipa mare. Dimineata merg la munca, la pranz scriu pe bloguri, dupa-amiaza pescuiesc, iar seara se antreneaza. Imbinarea perfecta intre seriozitatea la birou si harjoana de pe gazon. In acest timp, noi ne antrenam toata ziua. Aproape in zadar, de parca ar fi un barbut amical. Feroe e chiar o forta a continentului. Pacat ca n-a participat la europene, dar timpul nu e pierdut. Cat despre noi, mergem din bine in mai bine. Doar unii nu observa cat de tare sunt nea Piti' si echipa lui. Pentru ca a noastra nu mai e de mult.
In ciuda meciului super-bun din seara asta, nu ne calificam la Mondialele africane din 2010. Bravo Feroe. N-ai castigat nici un punct, dar ne-ai demonstrat exact unde suntem!

Un comentariu:

Marius Bojor spunea...

Varful carierei lui Piturca tinde din ce in ce mai mult sa devina momentul cand a dat gol cu ceafa. Acum este doar unul dintre cei mai putin ofensivi antrenori ai nationalei din toate timpurile, dupa cum se vede.