21 septembrie 2008

La loc comanda: BPJ decide ca Mihaela Popa ramane candidat

E greu sa pricepi ceva din ceea ce se petrece la PDL Iasi. Biroul Permanent a respins acu' o ora retragerea Mihalei Popa de pe listele PDL. Cu alte cuvinte, raman in vigoare listele batute in cuie in urma cu 2 saptamani. „Chiar eu m-am ridicat si am spus ca nu exista nici o problema si ca Mihaela Popa ar trebui sa candideze”, a declarat Gabriel Grigore, cel care avea cele mai mari sanse sa intre pe liste in cazul retragerii europarlamentarului PDL.
Intrebare: Pentru ce a mai fost nevoie de sacrificiul Mihaelei Popa de dinaintea sedintei BPJ?

2 comentarii:

CRISTINEL DUMITRU CIOANCĂ. spunea...

nici popa nici grigore n-au mintit, puterea exemplului ar fi putut sa dea de gandit iar locul cuvenit lui putea fi facut spre onoarea celui/celei care s-ar fi retras cu adevarat. pacat, dar inca jocul nu e gata ! mai asteapta putin gabi si gandeste-te la ceea ce ai de facut in parlament !

Daniel Matasaru spunea...

florine, mi-e deja rau cu toata telenovela asta...
punctul meu de vedere e aici:
http://daniel-matasaru.ro/2008/09/21/telenovela-la-pd-l-iasi/