18 martie 2009

S-a rupt relatia Simirad-Nichita. Ce urmeaza dupa schimbul de replici de azi?

Simirad, azi la pranz: "Primarul Gheorghe Nichita trebuie sa inteleaga odata pentru totdeauna ca institutia Consiliului Judetean nu este in subordinea Primariei, iar daca el vrea sa-si intinda autoritatea, sa faca acest lucru asupra regiilor si a institutiilor pe care le are in subordinea lui. Eu ma tem sa nu fi existat o alianta intre Dan Carlan si Gheorghe Nichita inainte de alegeri. Am cel putin doua motive sa cred acest lucru".

Nichita, in seara asta pentru Tele M: „Probabil ca prioritatile domnului Simirad nu sint si prioritatile judetului Iasi. Mie imi pare rau sa constat acest lucru. Altii stau acasa si in timpul asta imi creaza mie tot felul de probleme. In loc sa fiu ajutat, eu ma zbat pentru judet sa aduc pamintul sa putem incepe Aeroportul, altii stau bine mersi, doar asteptind sa le pice ...
Reporter: Cind spuneti asta, la cine va referiti, la cei din CJ?
Nichita: Inclusiv la domnul Simiard, daca e sa discutam.
Reporter: De unde credeti ca vin toate nemultumirile din partea domnului Simirad? Ca nu este pentru prima data cind spune ca este cam suparat pe dumneavoastra?
Nichita: Vreau sa va spun ca am fost avertizat de toata lumea, atunci cind l-am sustinut pe domnul Simirad sa candideze la presedintia CJ, ca voi avea viata grea cu el. Am fost convins ca voi avea viata grea cu el, stiam acest lucru, dar mi-am asumat toata raspunderea aceasta pentru faptul ca am vrut sa cistig alegerile locale.

Dupa schimbul asta de replici, e greu de crezut intr-o impacare. Intrebarea nu e daca Simirad si Nichita se vor impaca, ci care va fi urmatorul pas pe care il va va face fiecare dintre cei doi? Iar daca, prin absurd, Simirad si Nichita vor mima pacea, aceasta va fi de scurta durata.
Continuarea scandalului nu poate decat sa-i convina lui Simirad, pentru ca nu el e seful PSD Iasi si vice national al partidului, ci Nichita. Iar costurile le va suporta Nichita, daca Simirad intoarce armele impotriva partidului. Nichita il poate exclude pe Simirad din partid, dar nu-l ajuta prea mult nici chestia asta. Simirad nu-si pierde functia de sef al CJ (asa e legea). Pentru Nichita ar mai fi si varianta izolarii lui Simirad in CJ, adica o majoritate PSD-PDL peste capul actualului sef al institutiei. Solutie riscanta, pentru ca nu toti consilierii judeteni PSD l-ar trada pe conu Costica, caz in care acesta poate avea in continuare majoritatea asigurata! Voi ce spuneti, ce va urma?

5 comentarii:

Vlad Ţepeş spunea...

Simirad se va ineca cu o gogoasa la vila lui din Galata si problema se va rezolva.

garzanti spunea...

in politica nu se aplica regula din popor: "a nu linge de unde ai scuipat" va fi impacare

AV spunea...

"Am fost convins ca voi avea viata grea cu el, stiam acest lucru, dar mi-am asumat toata raspunderea aceasta pentru faptul ca am vrut sa cistig alegerile locale."
Cu alte cuvinte, a stiut ca nu e un candidat pozitiv pentru oras (iar orasul conteaza cu peste 50% in judet), dar l-a propulsat ca sa poata cistiga si el alegerile de primar... Iata proba ca interesul personal este mai mare decit interesul orasului.

onciu spunea...

Cel care greseste este domnul Simirad.Dupa cate se vede,el nu vrea s-o rupa cu liberalii.Este posibil sa aiba probleme cu vila din Galata.Raman la convingerea ca Simirad nu trebuia adus de la pensie sa candideze pentru conducerea CJ Iasi!Iar vila pe care si-a facut-o sfideaza pe orice om cu bun simt!

garzanti spunea...

ai vazut "vila" lui simirad? mi se pare o casa ca multe altele, sunt sarantoci care si-au facut case mai mari