Suntem adesea acuzati ca nu stim sa apreciem rezultatele sefilor Iasului. Pai nu prea stim. Mai ales cand comparam amaratul de aeroport din Iasi cu cel din Timisoara. Ca sa va enervez si pe voi (ca eu m-am enervat destul) priviti aici orarul zborurilor de la Timisoara. E mai stufos ca mersul trenurilor prin gara Iasi.
Ca sa vedeti la cati ani-lumina se afla Iasul, gasiti aici saracia zborurilor de pe minunatul aeroport din capitala Moldovei.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Sunt unii ”specialisti” care au vazut mai multe zboruri in programul aeroportului Iasi - olandezii care au elaborat strategia Iasului spuneau ca avem zboruri saptamanale (daca nu zilnice) catre Ucraina, Georgia, Azeirbadjan... cred ca au dat copy-paste la strategia Chisinaului. Pe de alta parte, nu sunt multi ieseni care sa foloseasca avionul, pentru ca este extrem de scump pentru omul de rand, desi drumul la Timisoara si Bucuresti ar fi foarte scurt cu avionul. Cursele directe inspre Timisoara sunt rare (majoritatea sunt prin Bucuresti), iar pretul (media de 700 RON, chiar cu rezervare din timp) te face sa te razgandesti. Timisoara a pus in 1995 o cursa zilnica de avion cu Italia. Acum, principala minoritate in Timisoara sunt italienii, inaintea sarbilor sau ungurilor, cu un numar de 10.000 de persoane.
Pai la companiile actuale care opereaza la Iasi (Tarom, Carpatair si Austrian), nu e de mirare ca preturile sunt mari. Gandeste-te ca nici o companie low-cost nu are zboruri din Iasi. Pana si Bacaul ne-a luat fata, dupa ce Blue Air a preluat aeroportul in concesiune. Va merge cu preturi reduse, ca sa ocupe piata din zona.
Aeroportul din timisoara e aproape privat, acolo s-a implicat Carpatair care l-a transformat in hub regional. Plus ca inainte de 89 era al doilea centru dupa Bucuresti. Nu suport grad de comparatie.
Trimiteți un comentariu