26 iulie 2008

Potop in Bucovina

Am tinut weekendul asta strans legatura cu tinutul blestemat de natura: Bucovina.
Dincolo de stirile TV, vestile live de la rudele pe care le am prin zona n-au fost deloc imbucuratoare. N-am sa va plictisesc cu amanunte (la TV numai despre asta s-a vorbit azi si ieri), cum n-am sa ma refer nici la tensiunea unei nopti in care viitura poate lovi in orice clipa.
Atata mai zic: urmeaza o noua noapte dificila. In care raul Suceava isi poate continua razbunarea! Pe cine, nimeni nu stie!

PS: Iulian Micu are „treaba” tocmai weekendul asta prin zona Radauti. Salutari Iuliane si bafta la intoarcere! Sau altfel spus, sa ai drumuri cu asfalt, nu cu apa!

Un comentariu:

Daniel Matasaru spunea...

Cand mergi de la Iasi spre Bucuresti pe partea stanga se vede un canal cu dale de beton, abandonat. Inainte de 89 exista un plan coerent de regularizare a cursurilor de apa, dupa 89 autoritatile nu au facut nimic, ba chiar au tolerat furturile inconstiente...

Raul Suceava, ca si Siretul, ca si Prutul, se razbuna pe lipsa de reactie si indiferenta cu care ne-am ales conducatorii in ultimii 20 de ani...

Doamne fereste de ce va urma!