28 iulie 2008

Vreti sa vedeti fotbal? Puneti-va pofta-n cui!

S-a consumat deja prima etapa din liga nationala de fotbal. V-au placut meciurile? Logic ca nu, ca doar nimeni nu le-a vazut. Sau ma rog, le-au vazut abonatii RCS sau cei care s-au dus pe la amicii cablati la castigatorii drepturilor de televizare.
Nu stiu cat va dura situatia asta, insa microbistii au ajuns bataia de joc a mogulilor, incapatanati peste masura.
RCS spera sa dea lovitura (cu ajutorul Antenei 1, via GSP TV) si sa atraga mare parte dintre abonatii UPC. Deocamdata, lumea nu se inghesuie sa faca transferul. Pentru ca nici prima liga nu-i Il Calcio sau prima liga spaniola.
Cand derbyul Iasi-Vaslui va avea fotbal cat Sevilla-Zaragoza in 15 minute atunci microbistii vor schimba firmele de cablu fara sa stea pe ganduri. Pana atunci zau daca merita efortul!

4 comentarii:

Marius Bojor spunea...

Unde mai pui ca in acest an se cheama "Liga 1 Frutti Fresh"

Daniel Matasaru spunea...

Taica-meu e foarte multumit ca exista nu doar GSP, ci GSP1, GSP2 si GSP3 care transmit meciurile cand acestea au loc simultan. In afara meciurilor, emit toate la fel.

Eu am UPC si sunt la fel de multumit, ca nu vad nici un meci si nici nu simt nevoia. Vreau meci, merg pe stadion la Poli!

Se cheama Liga 1 Realitatea TV si se va difuza si la Antena 1... nice, nu? :)

florin ghetau spunea...

Daniel, nici eu n-am vreme de meciuri in ultima vreme... dar sunt unele partide care merita urmarite.
dar unii nu ne dau posibilitatea asta. pentru ca-s smecheri mai ceva ca unii sefi de galerie!

garzanti spunea...

Florine, eu cred ca romanii au alte probleme mai stringente decat liga lui sandu si mitica si nu vor migra decat un numar insignifiant de clienti de la UPC catre RCS.

Mie mi se pare un calcul economic prost pt cele doua companii, interesul meu ca Antena ar fi fost sa am cat mai multi potentiali telespectatori ca sa pot vinde reclama cat mai scump sa imi recuperez investitia, iar cei de la RCS cand isi vor da seama ca au platit prea scump pe cap de client nou adus o sa le para rau. Cei de la RDS ar fi putut aduce mai multi clienti noi daca banii care i-au dat lui Mitica ii bagau in investitii in reteaua noua de HDTV si veneau cu preturi mai bune decat UPC.

Oricum fotbalul de doar un joc, asta nu inteleg "profesionistii" nostrii din fotbal, eu un sport. Cand si jucatorii nostri vor avea mentalitate de profesionist si vor juca mai intai pentru joc si abia apoi pt bani atunci probabil calitatea va creste.