20 iulie 2008

Un sfat pentru Nichita: Feriti-va de lingusitori!

„Ati fi un bun candidat la primarie”, mi-a spus ieri Nichita, la conferinta de presa a PSD Iasi. Primarul Iasului n-a uitat episodul de la Tele M in care a iesit din dezbaterea cu Oprea, enervat de insistentele subsemnatului referitoare la investitiile de 800 milioane de euro pe care chipurile le-a adus in Iasi.
La randu-mi, n-am schitat nici un gest la gluma primarului. Am zambit, am dat mana cu Nichita la finele conferintei, intelegand ca episodul din campania electorala a fost depasit.
Nu-i port pica primarului Nichita, pentru ca nu am vreun motiv anume. In general ziaristii, spre deosebire de politicieni, nu trebuie sa poarte ranchiuna.
Am avut numeroase contre cu diversi sefi de partide din Iasi de-a lungul timpului, dar niciodata nu i-am ocolit si nu le-am vorbit urat. Nici nu le-am cautat nod in papura. Pentru ca n-am avut nici un interes sa fac asta. Nu stiu sa santajez (mai bine m-as duce in munti decat sa ma ocup cu astfel de practici!) si nici nu fac presa pentru a obtine vreun alt avantaj.

Un sfat i-as da primarului Nichita: nu-i urati pe ziaristii incomozi. Daca i-ati urmari atent, tot ar fi un castig. Insa ocoliti-i pe cei care acum va lingusesc. Pentru ca linguseala lor e otravitoare! Si stiti bine la ce si mai ales la cine ma refer!

Niciun comentariu: