02 februarie 2008

Bilant pe ianuarie!

S-a mai dus o luna si e rost de bilanturi. Asa ca bloggerul din mine a tras linie si iata ce-a iesit, potrivit trafic.ro:

- 2.498 de vizite in ianuarie, o crestere de 2,5 ori fata de decembrie.
- aproape 10.000 de afisari in 31 de zile, aproape de trei ori mai mult fata de ultima luna din 2007;
- 135 de postari, adica o medie de 4 pe zi.


Pentru ca tot e moda contoarelor HISTATS, mi-am tras si eu unul in aceasta seara.
Bafta tuturor si postari inspirate!

7 comentarii:

Daniel Matasaru spunea...

La mine, 1020 de vizitatori si 2310 afisari conform trafic.ro. Cu statcounter - care este mai performant! - am vreo 4200 de afisari si 2623 de vizitatori. Deci esti mai vizitat decat mine oricum ar fi :)
Cert este ca am o medie de 1.3 posturi pe zi, iar daca raportez asta la 4 ale tale, cred ca am o explicatie la diferenta. Iar pentru ce mai ramane, ai in plus reclama pe care ti-o face jurnalul de est. Oricum ar fi, felicitari!

Iulian Micu spunea...

florin, apreciez in primul rind calitatea comentariilor tale si nu nr. lor :). felicitari.
nu pot sa ma abtin: nu apreciez calitatea webmasterului de la www.jurnaluldeest.ro.
sint prea multe momente in care siteul nu e functional.

florin ghetau spunea...

daniel, multam si bafta si tie

iulian, ce sa zic, asa e, nu cantitatea, ci calitatea conteaza. De multe ori adversarul e timpul, iar de aici posibile greseli de exprimare, de constructie etc.
Cat priveste site-ul Jurnalului stiu ca sunt probleme si incercam sa le rezolvam.

Alexandra spunea...

Buna ziua. Va rog sa nu publicati acest mesaj.

Am vrea sa va propunem un schimb: dumneavoastra sa includeti in lista de blogroll adresa http://irinapentruiasi.blogspot.com/ iar noi sa introducem adresa dumneavoastra.

Va multumim si asteptam raspunsul dumneavoastra

florin ghetau spunea...

alexandra, iata ca raspunsul meu vine prompt, in jumatate de ora.

Stiu ca lucrezi in echipa de campanie a Irinei, dar ce sa-i faci, la mine comentariile sunt la liber, asa incat l-am vazut odata cu restul lumii.

Cum in blogroll am toate culorile politice, targul se aproba.
Totusi, mai multa atentie pe viitor din partea voastra n-ar strica...

Alexandra spunea...

Multumesc

Alexandra spunea...

O precizare insa in legatura cu mesajul primit.

"Va rog sa nu publicati acest mesaj" a fost o greseala de exprimate din partea mea, pe care eu mi-o asum in totalitate. Daca veti citi si celelalte mesaje, veti observa ca aceasta exprimare a fost scoasa in totalitate. Tocmai in ideea ca, din punctul nostru de vedere, lucrurile trebuie sa se desfasoare pe fata.