10 februarie 2008

Schrotter, Matizurile si cei 10 sefi de asociatii

N-am fost la intalnirea Irinei Schrotter de ieri dimineata cu sefii de asociatii. A fost insa un coleg de la «Jurnalul de Est». In dupa-amiaza asta am vazut si fotografiile de la intalnirea cu pricina. Si continui sa sustin ca n-au fost mai mult de 10, poate 12 sefi de asociatii.
Scria cineva intr-un comentariu pe newsiasi ca in total au venit vreo 40 de oameni. Probabil ca au fost chiar mai multi. Au fost prezenti cel putin 15 ziaristi (numai de la Jurnalul au fost 2), cei 10 de la asociatii plus cei din echipa sa de campanie.
Daca priviti atent una din pozele postate pe blogul Irinei Schrotter veti vedea sase Matizuri de campanie care alergau spre Alexandru. Cum in fiecare autoturism erau 2-3 oameni se mai aduna sa zicem 15 oameni. Asa ca in total ies 40. Din care 10 sefi de asociatii. Plus Nicoleta Savin, noua achizitie din echipa Schrotter.

3 comentarii:

Georgiana spunea...

Cred ca esti prost informat , sau nu stii sa numeri . Presupunerile tale sunt gresite . Mai fa cateva investigatii sau fii la locul faptei cand are loc un eveniment,daca vrei sa scrii ceva bun .

florin ghetau spunea...

Georgiana, bine ai venit in blogosfera
Concluzia: fa-ti intai blog si dupa aia numaram!

Succession Spoilers spunea...

Eu am o alta nelamurire in ce o priveste pe Irina Schrotter. Am gasit astazi ceva pe un site si nu pot sa imi explic. Stie cineva?


Detalii aici