24 februarie 2008

Solcanu iese la rampa. E nemultumit de modul in care merg treburile in PSD Iasi

Ce a zis astazi Solcanu, intr-o discutie pe care am avut cu senatorul PSD. Citez:

- Uitati-va unde a ajuns organizatia. Am avut 70 de primari dupa localele din 2004 si toate orasele judetului. Sa vedem cat vom lua in acest an.
- Nu voi candida la Parlament. Am zis asta acum 3 ani si ma tin de cuvant.
- Daca ma implicam in treburile PSD Iasi, eram acuzat ca atentez la vreo functie.
- La Consiliul National, Nichita a dat indicatii delegatilor sa voteze impotriva lui Nastase. Asta s-a intamplat imediat dupa discursul lui Nastase. Insa multi n-au ascultat sfatul.
- Cine e Catalin Ivan? Nu comentez eu ce zice el.
- In cazul in care voi fi solicitat sa ajut PSD Iasi, ma voi implica. Pana atunci ii las in pace.
- Am ajuns jos de tot in municipiu, dupa scorul slab de la euro-parlamentare. Nici in judet lucrurile nu stau mai bine.
- Vin la mine oameni din partid, primari din judet care imi spun sa ma implic.

Niciun comentariu: