09 februarie 2008

Ce a fost la intalnirea Irinei Schrotter

Candidata nu s-a intalnit cu alegatorii din Alexandru si Dacia, ci cu sefii alegatorilor, altfel spus cu vreo 10 domni care conduc asociatii de proprietari de prin zona.
Cum probabil intuiti s-a plans pe tema intretinerii, a abuzurilor regiilor, dar si a zgomotelor care se aud din apartamentele unor cetateni.
Intalnirea a durat 120 de minute. Va intrebati cu siguranta care-i castigul? Pai fiecare din cei 10 oameni au in spate alte cateva zeci sau sute, care vor afla probabil cand vor achita caldura cat de preocupata e Irina Schrotter de problemele lor.

5 comentarii:

Anonim spunea...

M-am uitat dupa prezenta dumneavoastra prin sala domnule Ghetau, dar nici urma. De unde ideea ca 10 sefi ai asociatiilor de proprietari erau prezenti? De unde stiti ce s-a vorbit acolo din moment ce locul dumneavoastra era gol?

florin ghetau spunea...

Pai era gol pentru ca nu-s sef de asociatie.
Da' nu uita ca am prieteni buni care ma informeaza tot ce misca in legatura cu listele de intretinere.
In ciuda observatiei, bafta multa in campanie!

Irina Schrotter spunea...

Curiozitatea unui jurnalist stiam ca se manifesta prin prezenta directa la evenimente, nu prin delegarea prietenilor, domnule Ghetau.

florin ghetau spunea...

Prietenii mei sunt colegii de la Jurnalul de Est, care au fost prezenti in sala (am gresit ca i-am trimis?)
Nu pricep totusi de ce atata suparare din partea dvs. Am citit relatarea de pe blogul dvs si e cam acelasi lucru: facturi mari, oameni suparati etc.

Unknown spunea...

YoYOYO ... si o sticla de rachiu.
Pa si larevedere