02 februarie 2008

Vosganian la Primarie, vestea care nu pica deloc bine adversarilor

Stire Mediafax: Varujan Vosganian propus de Tariceanu la Primaria Iasi. Daca Varujan nu accepta va fi Relu Fenechiu.
Iata ce ziceam pe 6 ianuarie despre candidatii cu sanse ai PNL.

Raman la parerea ca Varujan Vosganian e solutia cea mai buna pentru liberali. Vestea nu e prea buna nici pentru Oprea, dar mai ales pentru Nichita, care s-ar putea trezi cu doi adversari tari, plus Schrotter care joaca tot pe dreapta.

Avantaje Vosganian:

- n-are imagine proasta in Iasi;
- e un bun vorbitor, poate avea priza in randul indecisilor;
- a fost un parlamentar activ, desi in ultima vreme n-a mai facut ceva notabil;
- poate dirija fonduri spre Iasi, lansand proiecte exact in campania electorala;

Dezavantaje:

- nu este iesean;
- candideaza sprijinit de o filiala cu mari probleme;
- relatia sa cu Fenechiu n-a fost intotdeauna grozava.

Problema cea mare pentru PNL e ce se va intampla daca Vosganian nu accepta. Mai vorbim despre asta!

4 comentarii:

Daniel Matasaru spunea...

Nu va accepta, mai ales dupa cearta pe care a tras-o cu Fene la 24 ianuarie, cand acesta i-a fortat mana sa candideze. Asa ca singura varianta ramane Relu... Houston, they have a problem!

florin ghetau spunea...

Daca nu accepta va fi un dezastru pentru PNL Iasi. Insa daca va candida, batalia va fi si mai interesanta.
Om vedea!

Politrucul spunea...

Nici eu nu cred că va accepta. Dacă acceptă, va păţi exact cum a păţit Geoană în 2004. Ieşenii nu-l plac pe Vosganian! Părerea mea că o mare parte din cei care îl cunosc li se pare prea arogant. Cel puţin ăsta e pulsul pe care l-am simţit eu.

Andrei spunea...

Imi place Vosganian! :)

Daca candideaza am de ales intre el si Oprea. :)