10 februarie 2008

Vosganian lasa in ofsaid PNL Iasi

Senatorul iesean nu va candida la Primarie. El a zis azi la Iasi ca pentru a candida e nevoie sa fii iesean, conditie pe care el nu o indeplineste. Pe de alta parte, e posibil ca Vosganian sa nu vrea sa-i faca jocul lui Fenechiu, avand in vedere ca ar fi cea mai buna solutie pentru PNL Iasi. Cum liberalii ieseni si-au dat cu stangul in dreptul pana acum, Vosganian zice «niet».
Cine va candida totusi de la PNL? Adomnitei nu vrea, Vosganian la fel, Fenechiu a zis si el asta, Gavrila de asemenea. Atunci cine? Raman totusi 3 nume: Fenechiu, Dobre sau Gavrila.
Interesant e ca in sondajul de pe blog, Vosganian era cotat cu cele mai mari sanse.
Cat ii priveste pe contracandidati, vestea e buna pentru Nichita, dar mai ales pentru Oprea. Daca Vosganian ar fi candidat, putea „musca” din voturile PD-L.

3 comentarii:

Politrucul spunea...

Adomniţei va fi desemnatul candidatul ;) Trust me! Mie unul chiar îmi pare rău de el. Îl vor băga ăştia într-o cursă unde nu are sorţi de izbândă, după cum bine se ştie.

florin ghetau spunea...

Sa vedem. Eu nu sunt asa de sigur ca va fi Adomnitei...
Zii si tu ce sanse are dom' ministru in batalia cu cei doi colosi: Oprea si Nichita.

Politrucul spunea...

Pai tocmai. Niciun liberal nu are sanse sa castige primaria, iar liberalii stiu asta. Fenechiu nu e prost. Si Adomnitei o stie, si Vosganian si toti. Aici e vorba de cel care va fi "sacrificat". Il vor forta pe Adomnitei. Eu am vorbit de curand cu un lider liberal si mi-a zis clar doua cuvinte: obligativitate de la centru. Cine va intra din partea PNL in cursa pentru Primarie e si mai compromis decat este acum... astea sunt rezultatele guvernarii liberale 'excelente'. Si, culmea, eu sunt, ideologic, vorbind, liberal. De fapt, toti suntem de dreapta, dar nu o recunoastem :)