03 februarie 2008

Lupul isi schimba parul, dar naravul ba! La fel si Nastase!


Am vrut sa ma conving daca Adrian Nastase si-a schimbat naravurile din perioada cat a fost premier. Si m-am convins. Nu si le-a schimbat.
De ce zic asta? Imediat dupa postarea sa cu „telefonul lui Geoana”, i-am trimis un comentariu pe un ton extrem de civilizat, in care insa il atingeam probabil in punctul sensibil. I-am spus-o franc ca toate zbaterile sale din aceste zile cu sefia Consiliului National au ca scop accederea catre sefia PSD si l-am intrebat cum comenteaza declaratia lui Geoana, cum ca Nastase ar fi mai potrivit sa lucreze la programele partidului.
Comentariul meu n-a aparut, dar nici nu m-am gandit sa salvez ceea ce ii scrisesem. Cum ziaristii dati afara pe usa intra pe fereastra i-am mai trimis un comentariu (ora 23.15, la Nastase pe blog e deja 00.15) pe care de asta data l-am salvat! Comentariu care firesc trebuie aprobat de proprietarul blogului!
Sa vedem! Poate primesc raspunsuri din a doua incercare!

UPDATE 1: E 23.48 si inca nu mi-a aparut comentariul.
In schimb iata un comentariu adevarat semnat de El Che care desigur a avut loc pe blogul lui Nastase. Postarea apare la ora 00.19, iar limbajul e minunat:

«Geoana a fost o greseala de la bun inceput un compromis cu prea multe minusuri dar preferat de grupurile de interese din jurul dreptei din Romania e o rusine pentru oricine este de stanga sa fie reprezentat de un impotent asa cum este geoana,am un singur mesaj pentru el “D-zeu sa te ierte” pt ca noi nu te vom ierta niciodata tradator mic».

UPDATE 2 (luni, ora 11.10): Nastase ramane acelasi smecher si arogant. Probabil ca si-a facut blog doar pentru a primi laude. E Ok sa filtrezi comentariile, dar e de neinteles sa le pui doar pe cele care te ridica in slavi. Eu unul am inteles ca omului ii place nespus politica aplaudacilor.

Cititi si voi comentariile de pe blogul lui Nastase si veti intelege cat e de democrat cel care tanjeste dupa functii!

Niciun comentariu: