02 februarie 2008

Securistii au invins. Iar noi stam pasivi!

Decizia Curtii Constitutionale cu privire la CNSAS seamana cu o mineriada.
A pune lacat la fisetul cu dosare mi se pare un lucru nu grav, ci extrem de grav. Baietii veseli precum Felix, Vadim, ucenicul lui Iliescu (Serban Nicolae) si tot felul de personaje cu legaturi mizerabile cu trecutul tropaie probabil de fericire.
In Bucuresti, maine la pranz peste 20 de organizatii fac un protest in Piata Universitatii.

La Iasi insa, spiritul civic a murit de tot?

3 comentarii:

Liviu Bratescu spunea...

Mi se pare grav faptul că, deşi avem câteva nume importante în Iaşi despre care CNSAS a spus că au o problemă în privinţa trecutului lor,"noi" ne facem că plouă şi ne ascundem sub plapumă.Cazul de la Institutul Xenopol, despre care am scris şi azi ceva, nu a interesat prea multă lume. Nu mă aştept să văd la Iaşi acţiuni similare celor de mâine din Bucureşti, dar aş dori să cunosc părerea câtorva formatori de opinie locali pe acest subiect.

florin ghetau spunea...

liviu, am vazut intamplarile de la voi.
Nu ma mai mira nimic, dar nici nu pot accepta pasivitatea.
Probabil ca e „jale” si la Xenopol, de asta raspunsul la cererea voastra a fost negativ.
Poate se intoarce roata!

dragosvoda spunea...

Ne meritam soarta, asta e !

Am scris si eu despre asta !

http://dragosvoda.wordpress.com/2008/02/01/azi-e-o-zi-trista-cnsas-a-murit-au-invins-comunistii/