13 februarie 2008

Surpriza Gavrila. Insa nu va candida!

Surpriza de proportii in sondajul de pe blog (mai sunt totusi cateva ore!). Chiar daca multi vor zice ca e doar un experiment, ganditi-va ca in total sunt mai bine de 100 de voturi.
Ce avem: Camelia Gavrila (30 voturi) ocupa primul loc, la o distanta considerabila de Vosganian (20). Paradoxal, ambii au anuntat ca nu vor sa candideze la Primaria Iasului. Iar Camelia Gavrila a aruncat chiar o sageata inspre PNL spunand ca in 2004 cand era dispusa faca acest pas PNL s-a opus (de ce nu candideaza Gavrila o sa va spun zilele urmatoare!).
Pe locul trei se situeaza „Altul” (18 voturi). Fenechiu e abia pe patru, la mica distanta de Adomnitei, iar Dobre in coada.
Interesant jocul. Primii doi nu vor, iar al treilea iese «Altul» (o fi Irina Schrotter pana la urma?). La liberali e mai rau ca la pronosport. Acolo macar sunt trei variante.

9 comentarii:

Unknown spunea...

Florin, ia si studiaza sondaje adevarate, Gavrila nici nu exista, atita doar ca nu isi da seama. Crede-ma, tocmai ti-am vindut un pont, pune mina pe lucruri serioase pentru ca te deprofesionalizezi pe zi ce trece. George

Dragos-Bogdan Dorojan spunea...

Interesant si cu sondajele astea. Daca ma iau dupa cel de la mine de pe blog, unde au votat deja 235 de persoane, ar trebui sa intru in turul doi cu domnul Oprea. Chiar si pollul de pe blogul colegului tau Tudor, unde au votat deja peste o 100 de persoane, daca il excludem pe Varujan Vosganian care oricum a afirmat ca nu candideaza, tot eu intru in turul doi cu domnul Oprea.

florin ghetau spunea...

George, am zis si eu ca sondajele de genul asta nu reflecta realitatea. Cat priveste profesionalismul: ai posibilitatea sa navighezi pe alte bloguri mult mai profesioniste.

Dragos, scorul tau e rezultatul implicarii tale in campania virtuala. Doar stii si tu realitatea:

blogul lui Gabi spunea...

Măi George, da supărat esti nene pe Florin!!!! Să fie chestie nerezolvată de serviciu? Poliţă neplătită? NU mai lucrezi akolo! De ce atata ranchiună!!??? Iartă-l nene!!

Geo spunea...

Pentru Gabi : Nu am nici o legătură cu acel George! Nu sunt eu!

Pentru Florin: Am aflat si eu ca apar tot felul de "George" pe blog. Nu imi sta in caracter sa fac astfel de ramarci!

Unknown spunea...

Draga Florin Ghetau, inteleg ca iti place succesul pe care il ai cu blogul tau, dar asuma-ti si responsabilitatea care iti revine. Te-am vazut colportind tot felul de zvonuri desucheate, de interpretari stupide. Cred ca esti dator si cu responsabilitate. Gavrila are 1-2% in sondaje, poate sa se si dezbrace in Piata Unirii ca nu trece de 5%. Ai spus intr-adevar ca sondajul tau de pe blog nu este relevant, dar ai tras concluzii de pe urma lui. La fel te-am vazut tragind tot felul de concluzii despre PSD sau PD-L. Trage aer in piept si fii mai precaut in ceea ce spui pentru ca esti redactor sef la un ziar, nu zvonac de doi lei.
George Dorobantu

florin ghetau spunea...

am mai spus-o: imi place sa discut cu oameni, nu cu nume. Asa ca asuma-ti vorbele. Spune cine esti (Dorobantu??) si incotro vrei s-o apuci.
Cat priveste zvonurile, despre ce informatie aruncata aiurea e vorba?
Referitor la trafic, inca nu-i mare: 150-200 de cititori pe zi nu-i mult, insa ceea ce ma bucura e ca majoritatea sunt isteti foc.
Red. sef sunt la ziar, aici sunt blogger. Daca nu-ti place, ocoleste acest blog. Nu citi zvonuri si interpretari stupide!

Unknown spunea...

Draga Florin, Acum nu-ti place numele meu? Asa ma cheama si gata> Dorobantu. Ce sa fac?
Sau pretinzi sa iti scrie pe forum doar cei cu care te-ai intalnit personal? Daca vrei, ne intalnim.
Scrie doar despre prietenii tai si te las in pace. Cum scrii despre persoane publice o sa iti dau si eu atentie.
George Dorobantu

florin ghetau spunea...

dragule, te astept la redactie. ok?
la o discutie amicala despre bloguri, primarie si sondaje...