10 iunie 2008

Banc cu pesedisti si gunoaie

Un sefulet din PSD Iasi, neimplicat direct in campania localelor, se intalneste cu „creierul” strategiei electorale social-democrate, Mihai Baciu.
- Mai Mitica, iti dai seama ce prostii faci tu? Cum sa spui ca la Tele M sunt niste gunoaie? Tu stii care-i efectul? Ai asmutit presa impotriva lui Nichita, exact cu 5 zile inainte de turul doi. Si nu uita ca in toamna vin alegerile generale. Eu spre exemplu ce ma fac daca nu ies nici tura asta?
- Taci din gura, ca habar n-ai de strategii electorale. Pai vrei sa iasa Nichita la primarie? La generale, cand o sa candidam noi cine va mai fi locomotiva daca Nichita n-o sa mai fie pe liste? Crezi ca lui Gigi o sa-i mai pese de noi?
- Da ce strategii ai cap, mai Mitica. Eu nu m-am gandit la asta. Da am totusi o nedumerire. Daca iese Oprea, carbunii vor fi la CET, adica in curtea PDL. De unde vom mai alimenta locomotiva? Vezi ca in final tot la vorba mea ajungi? Cu gunoaiele alea ai sa ramai. Iar sincer, ti-o spun ca de la prieten la prieten, traseist care sa mearga spre Parlament pe baza de gunoaie n-am vazut!

Niciun comentariu: