22 iunie 2008

S-a decis: Romeo Olteanu sustinut de PSD ca viceprimar

PSD Iasi a hotarat: Romeo Olteanu va fi sustinut pentru a ocupa un post de viceprimar. Decizia a fost luata ieri. Olteanu era varianta agreata de Simirad, dupa ce initial Nichita a spus ca merge pe mana lui Sorin Iacoban. Care a fost argumentul lui Simirad in fata lui Nichita nimeni nu-l stie, dar in mod cert, Simirad i-a reamintit lui Nichita sprijinul pe care i l-a acordat in campania electorala.
Azi la pranz, Sorin Iacoban parea resemnat. „Asa a decis partidul si ma conformez. Nu am ce sa comentez mai mult”, a spus Iacoban.

La randul sau, Simirad neaga ca si-ar fi impus punctul de vedere in fata lui Nichita. „Eu nu am nici un amestec la primarie. Nichita e liber sa decida asupra colaboratorilor sai. Presa a inventat ca Olteanu ar fi omul meu. Nu am nici o treaba cu primaria. Eu la CJ imi pot impune punctul de vedere. Nici nu am participat la sedinta PSD de sambata”, a declarat Simirad.

2 comentarii:

Politrucul spunea...

off-topic: Florin, te invit să te alături campaniei imunitare. Detalii la mine pe blog.

garzanti spunea...

Lectie pt Sorin, daca n-ai bani in politica esti la mila altora si trebuie sa astepti sa vina si randul tau, se aplica si la PD-L si la PNL treaba asta mai mult sau mai putin asa ca asta este viata.