12 iunie 2008

Calcule in grupa mortii de la Euro

Tricolorii n-au facut un meci stralucit cu Franta, dar important e ca am luat un punct. Pentru ca n-am jucat cine stie ce, in aceste zile se vorbeste mai mult despre „prestatia” jucatorilor din timpul imnului, decat despre fazele tricolorilor din cele 90 minute.
Punctul obtinut in meciul cu Franta ne da sperante, dar avem nevoie de o victorie in meciurile Italia si Olanda pentru a merge in sferturi. Sau macar de 2 egaluri, apoi sa asteptam calculul hartiei.
Ma tem ca daca vom juca la fel de prudent si cu Italia, vom lua gol, apoi squadra azurra se va bloca in aparare, asa cum doar italienii stiu s-o faca.

Calculele grupei arata cam asa: ne putem califica si cu trei egaluri, insa numai daca Olanda bate Franta, iar Franta si Italia fac la randul lor egal in ultima runda. Olanda ar termina grupa cu 6 puncte, Romania 3, iar Italia si Franta cate 2.
Daca pierdem cu Italia, lucrurile se complica. E obligatorie victoria noastra cu Olanda, dar nu si suficienta. Pentru ca Olanda si Italia mai au fiecare cate un meci cu Franta, iar in caz de victorie, fac fiecare 6 puncte.
In orice caz, lucrurile vor fi mai simple vineri seara. Daca pierdem cu Italia, 99% vom spune adio europenelor, iar daca facem egal mai speram. Cat despre victorie, n-o iau in calcul, dupa ce am vazut cu totii neputinta din meciul cu Franta. Nu uitati ca in cazul unei infrangeri, Italia pleaca de la Euro! Ar fi frumos pentru noi, dar eu unul nu prea cred in minuni!

5 comentarii:

alex spunea...

Italia-Romania 1:2 (Del Piero ; Mutu,Dica)

florin ghetau spunea...

optimistule. Sa dea Domnul sa prindem un sfert de finala. Sanse mari cu Spania, nu?

alex spunea...

batea penalty-ul dica al meu...:)

florin ghetau spunea...

ai dreptate cu dica. dar daca batea dica si rata? acu' ne-am fi intrebat de ce n-a batut Mutu!
Oricum, meriti felicitari, n-ai fost departe de pronostic. esti tare!
O sa revin cu noi calcule dupa meciul Olanda-Franta, extrem de important pentru noi! Te invit si pe tine sa comentezi dupa!

alex spunea...

mersi pentru felicitari si invitatie:)
nu ramane decat sa speram ca in meciul cu Olanda va fi pronosticul care l-am pus eu:)