21 martie 2008

Cica e mare sedinta duminica la leberali

Duminica asta, Adomnitei (mai vrei Cristi sa candidezi?) va fi validat de Adunarea Extraordinara Municipala a PNL. Sedinta e tinuta la secret, organizatorii n-au trimis nimic pana acum sa anunte evenimentul. Poate n-am primit eu, dar vina e tot a lor!. Habar nu am daca presa are voie in sala, daca intr-adevar sedinta e la 11.00 si daca se tine la Casa Studentilor.
Ceva ma face sa cred ca baietii nu vor sa popularizeze prea mult sedinta, nu de alta, dar se pare ca exista ceva nemultumiri la unii liberali mai slobozi la gura. O fi strategia Adrianei Saftoiu sau pur si simplu o intamplare nefericita in prag de campanie?

2 comentarii:

DANGA Marius spunea...

Florine, poate mi se pare mie, dar eu cred ca exagerezi facand un caz din faptul ca pe adresa ta nu a ajuns invitatia noastra. E fain ca spui ca nu stii daca ...si urmeaza informatii, care sunt corecte. Deci stii.
Pentru a elimina orice neclaritati:
Ora 11.00 Adunare Generala a membrilor PNL Mun Iasi (presa are acces)
Ora 13. Conferinta de presa a candidatului la Primaria Mun Iasi

florin ghetau spunea...

Pai sunt corecte, pentru ca stiu de unde sa obtin aceste informatii...
Oricum, merci pentru program!