30 martie 2008

Nichita incepe campania tintind 3 categorii deodata: profesorii, pensionarii si tinerii

N-am fost de mult timp la o conferinta de presa a primarului Nichita. Azi am avut curiozitatea sa-l vad la lucru pe candidatul PSD, iar dom' primar a remarcat (usor ironic) prezenta mea in Sala Mare a primariei.

E clar ca PSD a inceput campania electorala, iar ceea ce se va intampla maine in sedinta de Consiliu va confirma ceea ce zic aici. Trei masuri vor trece probabil fara probleme prin Consiliu, referitoare la pensionari (abonamente RATP), profesori (tichete cadou) si tineri (terenuri pentru locuinte). Tinta lui Gigi Nichita e clara, el urmarind prin masurile sale sa obtina voturile catorva mii de dascali, a 8.000 de pensionari plus voturile catorva sute de tineri. De ce face asta abia acum aproape ca n-are sens sa ne mai intrebam, dar „cadourile” sale electorale vor avea ceva impact.

In orice caz, Nichita nu mi s-a parut mai bun decat il stiam (la discurs ma refer), iar intr-o dezbatere unu la unu poate fi invins. „Colacul” de salvare ramane Simirad, de care se va agata cu disperare in campania electorala. Conu' Costica ramane moldoveanul simpatic, care n-a facut mare lucru ca primar, dar a stiut sa se apropie de ieseni.

2 comentarii:

Paul spunea...

am usoara impresie ca si oprea a capatat mai mult curaj.il vad mai indraznet.parca are o retorica mai agresiva fata de gigi. da' sa nu spun nimic despre faptul ca oprea o sa termine campania cu nervii pe bigudiuri. nici pentru 10 milioane de lire sterline nu as vrea sa fiu in locul lui oprea.
gigi e prea *** sa se fi gandit singur la tripla oferta electorala. parca imi vine greu sa cred ca nu are in spate nicio firma de consultanta politica.

Succession Spoilers spunea...

Nu cred ca ii trebuie consultanta politica pentru o actiune in genul "Mai da-le o suta, nicule". Scoala PCR-FSN-FDSN-PDSR-PSD e suficienta.