23 martie 2008

Istoria unui meci crancen

Poli Iasi - CFR Cluj 1-0. Am fost departe de pronosticul pe care l-am dat (1-2), crezand ca echipa clujeana nu-si poate permite luxul sa piarda puncte in Copou. Am spus asta gandindu-ma si la faptul ca Iasul nu sta rau in clasament si o eventuala infrangere n-ar fi fost o catastrofa.
Clujul a jucat extrem de prost, in special in repriza a doua, dar stau si mai intreb daca merita sa trimitem vreo echipa in Liga Campionilor, ca nu avem deloc fata de Europa. N-am inteles nervozitatea Clujului, cum nu inteleg de ce in tur echipa lui Ando' avea alta fata.
Cat priveste Iasul, la gol n-a fost penalty, dar am scapat de grijile retrogradarii. Cu 3-4 jucatori valorosi adusi in vara cred ca putem trage nadejde intr-un campionat viitor mult mai bun ca asta.

Niciun comentariu: