01 martie 2008

Din ce partid face parte Craciunescu?

Iata cateva dintre destainuirile deputatului Grigore Craciunescu facute dimineata asta la Antena 1 Iasi:

- PSD are multi oameni competenti.
- In timpul guvernarii PSD s-au facut lucruri bune.
- Nastase are experienta si aduce un plus PSD.
- Sa presupunem ca PSD are 40%, PD-L 30, iar PNL 20 (...) (aici omul incerca sa explice cum se distribuie mandatele pe vot uninominal)

Din partea carui partid candideaza Craciunescu la Primaria Pascani? PSD sau PNL? Daca face declaratii din astea si prin orasul natal, atunci victoria lui Ratoi (sau Pantazi) e aproape sigura.

Un comentariu:

Blogger Mihnea spunea...

M-am uitat pe Jurnalul Politic din 21 februarie. Mi-au placut pozele cu domnul Jitareanu, care face aproape aceleasi sporturi ca Radu Mazare, numai ca adaptate la zona de nord:). Mi-a placut foarte mult poza domnului Jitareanu cu cocosul de munte pe care tocmai il impuscase. M-am gandit ca trebuie sa fi fost un an friguros atunci, pentru ca sezonul de vanatoare la cocosul de munte( Tetrao urogallus L.) este 1 aprilie - 15 mai. Poate ca in acel an zapada a ramas prin paduri pana pe 15 mai, cine stie? Eu unul, nu as fi dat acea poza presei sub nici o forma: "Rectorul facultatii de Agronomie ucide animale in afara sezonului oficial de vanatoare". Acum domnul Jitareanu ne va spune ca in acel an, in zona unde a fost, zapada a ramas pana pe 1 iunie, nu?