23 martie 2008

Fenechiu: Oprea are in jur de 5 la suta

Declaratii halucinante facute azi de liderul liberalilor ieseni. Fenechiu zis ca Oprea e in jurul pragului (adica ar avea in jur de 5 la suta), ba mai mult, exista voci care spun ca Oprea se va retrage din cursa pentru primarie.

Cat priveste candidatul PNL pentru CJ, Fenechiu a dat de inteles ca nu va intra in cursa. Si a mai zis ceva: Adriana Saftoiu nu se va ocupa de campania lui Adomnitei.

UPDATE: Dan Carlan: E o declaratie din categoria petardelor, care nu merita comentata. Oprea e mai motivat ca oricand!

6 comentarii:

Politrucul spunea...

Întreaga conferinţă a fost halucinanta!

Succession Spoilers spunea...

Eu am o banuiala ca fie si numai in interiorul PNL daca facem un sondaj, Oprea iese peste Adomnitei :D

Ce ma uimeste pe mine e bucuria cu care domnul Fenechiu anunta mai deunazi ca Nichita are de trei ori mai mult ca oricine. Pana la urma cine cu cine se lupta?

Marius Pârciu spunea...

Rau (pentru PD-L) este ca asta o spune Carlan si nu Oprea. Carlan candideaza la primarie? De abia astept prima confruntare unu la unu.

florin ghetau spunea...

Pai o spune Carlan pentru ca pe el l-am intrebat. Pana la urma el e liderul filialei, nu?
Cat priveste confruntarile si eu le astept. Ma tem insa ca n-o sa fie vreuna pana la primul tur. Prietenii stiu de ce!

Marius Pârciu spunea...

Ziceam asta pentru ca am observat ca Oprea tace cam mult. Parca ar vorbi doar prin "purtatorul de cuvant" Dan carlan. Poate ma insel eu.

florin ghetau spunea...

Cu asta sunt de acord, iar multi se chinuie sa-l scoata in fata. Sa vedem daca GMP-ul lui Felix va reusi sa-l faca mai vizibil.