24 ianuarie 2008

9 constatari dupa Unirea Dezbinarii

Ce am vazut azi in Piata Unirii:

1. Galerii aduse la fata locului pentru a huidui adversarul. Cei mai vocali au fost liberalii, care au ingalbenit piata cu baloane, umbrele si panouri uriase puse pe blocuri.
2. Fenechiu a ras incontinuu, satisfacut probabil de prestatia trupelor PNL.
3. A fost un circ in toata regula, care prefigureaza un an politic extrem de incins.
4. Basescu nu s-a prins in hora (a preferat baia de multime de pe Stefan cel Mare), lasandu-i in ofsaid pe liberali si pesedisti, care au dansat impreuna, exact ca in Parlament.
5. Politizarea zilei de 24 ianuarie nu va aduce nimic in vreo desaga politica. Strigatele si fluieraturile nu mai impresioneaza pe nimeni, iar votul nu tine cont de fularul rosu, umbrela galbena sau balonul portocaliu.
6. Singurul dintre politicieni care n-avea la gat fularul de partid, ci tricolorul era senatorul conservator Radu Terinte, dar ma intreb daca gestul lui nu e pur intamplator, ca PC nu stiu sa aiba fulare.
7. Pesedistii au umplut scarile de la hotelul Traian, rosul fiind predominant.
8. A fost o actiune penibila. N-a semanat deloc a sarbatoare. N-ar fi rau ca pe viitor, politicienii sa sarbatoreasca singuri 24 ianuarie.
9. Toate zilele oficiale vor fi puternic colorate anul asta. Insa zbaterea politicienilor creste proportional cu dezgustul electoratului.

UPDATE: Alte constatari interesante pe blogul lui Cosmin Vaman.
Si Catalin Ivan (PSD) are ceva de zis pe tema asta!

4 comentarii:

Succession Spoilers spunea...

Am adaugat si eu vreo 10 observatii. Plus un gust amar la fel ca cel despre care vorbeai

Paul spunea...

Am dat nas in nas in Piata Unirii cu Leinad Urasatam. Avea lacrimi in ochi cand m-a vazut...Scumpule, dupa ce te-am desfiintat pe blog, m-am spalat bine pe maini si sunt curat.
In alta ordine de idei,un derbedeu de la TNL m-a confundat cu IG de la A.. si eram s-o iau in bot. M-au salvat niste politehnisti si fularul portocaliu.Mersi,baieti!
Daca PC nu a distribuit obiecte cu sigla/emblema partidului inseamna ca s-au evaporat banii din Fondul Dunarea...Sau ca Terinte va distribui niste carti pe la bibliotecile din judet.
Imi trimite si mie cineva niste poze cu tot circul?(sava.paul@gmail.com) Ca eu eram facut abtibild intre sectorul PDL si sectorul PNL.
Treceti putin prin blogul meu. Am facut ceva bun...Si fierbinte.Cred.

Daniel Matasaru spunea...

Gestul cu tricolorul al senatorului Terinte nu este intamplator si a fost facut de fiecare data in ultimii 4 ani, fie de 1 decembrie, fie de 24 ianuarie. Toata conducerea PC Iasi care a fost prezenta a avut un tricolor identic, iar colegii de la municipiu au impartit deja clasicele cocarde tricolore si pliante cu versurile Horei Unirii.

Blogger Mihnea spunea...

in nici un caz penelistii au huiduit. basescu se uita undeva in stanga scenei, departe, si acolo erau pesdisti sau cel mult peremisti.