06 ianuarie 2008

Anul politic a debutat furtunos la Iasi

Dom'le e clar ca a inceput bataia. Pe 3 ianuarie, Dan Carlan anunta ca renunta la Primarie, lasandu-l pe Oprea sa se bata cu Gigi Nichita. A urmat raspunsul primarului: Fara fasole la Palat pe 24 ianuarie. „Intre populism si sanatate aleg sanatatea iesenilor”, zice azi Nichita. Tot azi, Carlan scoate chestia cu incompatibilitatea primarului. Oare ce va urma?

Strategia PDL e clara: Carlan se bate cu Nichita, in vreme ce Oprea are cale libera. Va fi greu pentru PSD daca intra in jocul asta.

5 comentarii:

Iulian Micu spunea...

Dincolo de ideea "Carlan scoate chestia cu incompatibilitatea", mai interesant decit Carlan mi se pare problema juridica a incompatibilitatii. Acesta e adevarul subiect, zic eu.

florin ghetau spunea...

corect, iar Nichita va trebui sa raspunda la asta.

Eu am inlantuit doar „faptele” politice care s-au petrecut de la inceputul anului.

Iulian Micu spunea...

Hm. Nu astept neaparat un raspuns concludent de la Nichita, tocmai pentru ca el are o miza politica (si e firesc sa fie asa).

Dar vreau sa vad un demers jurnalistic dus pina la capat.. care sa nu lase lucrurile in suspensie, ci sa ajunga la o concluzie, indiferent cui foloseste ea..

Daniel Matasaru spunea...

Iulian, pai tu nu esti jurnalist? :P Da-i drumul la demersul jurnalistic :)))

Iulian Micu spunea...

Eu stiam ca nu mai sint..