07 ianuarie 2008

Lectia de jurnalism, Carlan si tacerea lui Nichita

Pe blogul sau, senatorul Dan Carlan isi toarna cenusa-n cap si imi raspunde la ceea ce am scris dimineata. Nu asta era problema, cea a scuzelor, desi putini politicieni recunosc cand fac o greseala.

Cat priveste cealalta lectie de jurnalism, oferita de primarul Nichita, marturisesc ca nu e prima de genul asta. Politic, e corect ca el sa nu raspunda la atacul adversarului, desi problema incompatibilitatii ar fi trebuit s-o clarifice. Se zice ca atunci cand pui capul in pamant sau eviti raspunsul o faci pentru ca te simti vinovat! Mai e si maine o zi!

Cat priveste postul lui Iulian si eu am intalnit aceeasi reactie...

2 comentarii:

Iulian Micu spunea...

Am gasit raspunsul la intrebare: nu e de bine.

Andrei spunea...

Cine tace :) nu stie ce face. :))