25 ianuarie 2008

Paul Sava si ofensiva portocalie

Nu-l cunosc pe Paul Sava, dar e unul dintre putinii bloggeri ieseni care-si asuma deschis culoarea politica. Omul e portocaliu pana in maduva oaselor si recunoaste transant asta.

Mai nou, «Forta Portocalie», dupa cum isi intituleaza el blogul a lansat un apel pentru ofensiva totala in perioada urmatoare. E clar ca vom asista la o radicalizare si in zona asta virtuala, dar sper sa fie o confruntare a ideilor, fara injuraturi si cuvinte aruncate aiurea.

5 comentarii:

Paul spunea...

Ma intristezi enorm cand spui "E clar ca vom asista la o radicalizare si in zona asta virtuala". Argumenteaza te rog. Cat de radical este apelul meu? Da-mi elemente! Sunt anti-democratic? Fac apel la agresiune fizica sau verbala la adresa adversarilor politici?
Am gresit?
Eu zic ca NU am gresit!

florin ghetau spunea...

Am vazut explicatiile tale suplimentare date in seara asta.

Atat am zis: sper sa fie o dezbatere decenta.

Cat priveste radicalizarea, e logic sa fie asa, mai ales intr-un an electoral. Dar sper sa nu ne intoarcem in anii '90. Eu am trait perioada aia (inclusiv in presa, din '93 incoace) si era cumplit!
In rest, succes!

PS: Daca nu gaseam initiativa ta interesanta, n-o pomeneam pe blogul asta. Mai ales ca e o premiera printre bloggeri ieseni!

Paul spunea...

@florin ghetau:Uau!Understatementul tau este: din '93 pana incoace climatul in media scrisa a fost "cumplit".Intrebarea mea este: de ce te-ai mutat in blogosfera? La ziar nu ai libertate editoriala?

Dragos-Bogdan Dorojan spunea...

Domnule Paul Sava, am citit apelul-manifest sau ce o mai fi si sunt "dezgustat". Nu o spun de pe pozitia de candidat la fotoliul de primar ci de pe pozitia de tanar. Te rog stimate domn sa nu consideri aceste randuri ca pe un afront, dar ma dezgusta sa vad in 2008 un apel ce pare a fi copy-paste dintr`o directiva a CC PCR catre Securitate. Si ca sa nu revii si sa ma rogi sa argumetez, o voi face acum. Ma refer la punctul 9 din acest manifest comunisto:"9. Sa manipulam mass-media electronica postand mesaje ca venind din partea membrilor PNL,PC,PRM,PNG, PSD care s-au saturat de partidele lor si vor sa voteze cu oamenii lui Base". Mai este loc de argumente? Nu interveneam daca nu il intrebai retoric pe Florin Ghetau despre unde si cum ar trebui sa isi gaseasca libertatea editoriala. Nu se pot accepta nici intrebari retorice nici sfaturi catre jurnalisti din partea unei persoane ce INSTIGA in mod public la manipularea de care faci referire in acest punct 9 din manifestul tau. RUSINE!!!

P.S. Cand bunicul meu statea la inchisoare(politic) Base al tau scria felicitari de pupat in dos celui mai iubit fiu al tarii. Si bunicul meu ar fi putut ALEGE sa pupe in dos, dar a preferat demnitatea unei celule. Citez punctul 6 din manifestul tau: "6. Sa incercam sa ne convingem rudele si cunostintele care urasc comunismul sa vina la vot intrucat Base s-a luat si se ia la tranta cu comunismul. BASE TREBUIE AJUTAT!"

Dragos-Bogdan Dorojan spunea...

Se pare ca in urma acestui articol am ajuns "studiu de caz" in pagina portocalie a "moncherului". Nu vreau sa exagerez, dar cred ca a fi acuzat a fi cartita pesedista sau alta unealta dusmanoasa e mai mult decat deplasat.