07 ianuarie 2008

ANUNT IMPORTANT PENTRU BLOGGERII POLITICI!

Fratilor de pe blogurile cu tenta politica va propun o chestie in premiera nationala si universala.

Daca primarul Nichita vrea manifestari grandioase pe 24 ianuarie, iar Carlan vrea sa imparta fasole la Palat, m-am gandit sa facem si noi sarbatoarea bloggerilor.

Asa ca va propun o pagina intreaga in «Jurnalul Politic», care va aparea pe 21 ianuarie. Ce inseamna asta? Pai va fi o pagina cu articolele voastre faine de pe bloguri. Conditia: sa fie pe teme politice.

Cum blogosfera n-are granite politice, astept scriituri inclusiv de la bloggerii colorati in portocaliu (Dan Carlan), rosu (Catalin Ivan), galben (Marius Danga), dar si de la conservatorul Daniel Matasaru. Daca mai sunt si am uitat pe vreunul, imi cer scuze.

Deocamdata, astept reactiile voastre, iar dupa stabilim ce si cum! OK?

27 de comentarii:

dragosvoda spunea...

Ma bag, ca-s mic si rau...si vanitos vorba lui Daniel matasaru...LOL
Da-mi mai multe detalii, te rog...

florin ghetau spunea...

putina rabdare. Sa vad si reactiile celorlalti colegi. Oricum initiez proiectul.

DANGA Marius spunea...

Count me in! Tu esti editorul tu stabilesti regulile: termen limita, numar de caractere etc. Astept detalii.

florin ghetau spunea...

Da Marius, sa citeasca intai toata lumea anuntul, apoi revin maine cu alte amanunte. Deja sunteti doi, asa ca ... un sfert de pagina avem. Merci

florin ghetau spunea...

e clar ca la inceput va fi mai greu, dar dupa ce va veti obisnui sper sa mearga treaba...

Daniel Matasaru spunea...

Florine, ideea e buna. Mai pun cap la cap cu o idee a lui Alex Ciobanu, care vrea sa faca Clubul Roman de Blogging, si iaca punem bazele unor tipuri de asocieri benefice. De personalitatea juridica se va ocupa Mr. Vain [dragos voda pentru bloggeri :P] si de finante si listarea pe bursa Marius Danga.

Succession Spoilers spunea...

O idee excelenta, desi sunt un incepator, pentru ca abia am inceput sa impartasesc din putinele (si fixele) mele idei despre politica ieseana, iti garantez ca sunt un cititor PROFESIONIST de bloguri

florin ghetau spunea...

asa fratilor curaj...

Blogger Mihnea spunea...

Daca mai ramane suprafata neocupata, completez eu in loc de o poza:).

florin ghetau spunea...

cosmine, salutare. am citit chestiile tale de pe blog si e ok sa stii.

Exista un post liber pe politic la „Jurnalul de Est”. Ce zici?

Succession Spoilers spunea...

Multumesc, dar marturisesc ca deocamdata timpul imi permite doar sa ocup in fiecare dimineata postul de cititor al ziarului. Si daca vrei (vreti) sa stii (stiti), citesc Jurnalul de Est datorita blogului. Deci se poate!

PS: nici mie nu imi place ideea de a ma inghesui la ciolan (nu ma mir ca tot politicienii vin cu initiativa), dar poate o punem de o bere cu totii intr-o seara.

florin ghetau spunea...

cosmine, e bine daca ai vreme de bere. Dar seara mai e si ziarul de facut. bafta!

Iulian Micu spunea...

Ce inseamna blogger politic?

florin ghetau spunea...

pai cei care scriu despre politica. Fie ca sunt ziaristi, oameni politici sau pur si simplu pasionati de fenomen

Iulian Micu spunea...

ok. atunci {imi place la nebunie postura :)) }, poti sa ma numeri si pe mine...cite se schimba in doar citeva saptamini...

florin ghetau spunea...

Corect, parca ieri faceai tu Jurnalul Politic... Te-am notat sa stii.

Andrei spunea...

Felicitari pentru initiativa. :)

Andrei
www.andreisava.eu

florin ghetau spunea...

multam tuturor. Am zis eu ca iese!

Unknown spunea...

doar pe Iasi sau...? Ca bloggeri politici am vreo 200 la mine-n site. Da o tura prin Codex Politicus :)

florin ghetau spunea...

Mihnea, am vazut abundenta. apropo, ce zici de blogosfera ieseana?

blogul lui Gabi spunea...

Nu stu daca experienta intr-ale politicii imi permite dar parca m-ar tenta ideea sa incerc si eu o inscriere. Nu e neaparat pentru ca castiga provocarea pe care o lansezi, dar fie si pentru a castiga experienta. Ce ziceti? Ma primiti la inscriere?

dragosvoda spunea...

@Daniel Matasaru: daca vrei sa ma ocup de personalitatea juridica a asociatiei trebuie sa pui link la tine pe blog...tu esti deja prezent pe Dragos Voda...
@Florin Ghetau: daca platesti bine, ma bag analist politic la Jurnalul de Est...

Liviu Bratescu spunea...

Florine, felicitari pentru idee. Intrebarea mea este daca ii iei in considerare si pe cei despre care tovarasul "simplu cetatean" spunea ca l-ar avea drept stapin pe domnul Fenechiu ? Cred ca vigilent cum pare sa fie, tovarasul cu pricina te va mustrului din nou.In rest astept si eu detalii.

florin ghetau spunea...

ok. Mai bine am scoate „Gazeta Bloggerilor”! La cata lume e incantata de idee. Ma bucur.

Voi reveni cu detalii!

florin ghetau spunea...

Daca vad bine avem si un absent de marca: Catalin Ivan. Bloggerule, tu nu te bagi?

Unknown spunea...

florin: au contraire: http://digitallights.net/newmedia/?p=149

Paul spunea...

sunt usor reticent fata de ideea ta dar nu vad parti negative asa ca:DE CE NU?
poate ma ajuta cineva sa-mi pun contor pe gladiatorul.weblog.ro...promit ca o sa-l setez sa inceapa de la o(zero).
imi propun sa fiu macar printre primii 200 bloggeri din iasi.
Cu voia lui Dumnezeu...