Daca in campania localelor din 2004 s-a lucrat simplu, barbar chiar, contracandidatul fiind daramat in gazete sau la TV, in 2008 lucrurile vor sta nitel altfel. Pentru ca si peisajul media e net diferit, ba chiar paleta e foarte larga, va fi scoasa o noua arma: diversiunea.
Mult mai sofisticata, mai greu de descifrat, dar in esenta la fel de periculoasa. Scopul este prostirea electoratului, pentru a-i lua votul.
Mai poate fi electoratul prostit anul asta? Ia ziceti voi!
08 ianuarie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Dupa cum incep treburile in 2008 cu "fasolea lui Carlan", "ciolanul lui Nichita"....incep sa ma ingrijorez. Sper sa nu iasa un partz electoral. :))
La ce diversiune sau diversiuni te referi mai exact?
Ideea este ca de obicei in campaniile electorale se folosesc tot felul de strategii. Diversiunea este una din ele. S-a folosit , se foloseste si o sa se mai foloseasca in continuare. Fie ca se face prin intermediul media, sau ia alta forma diversiunea va juca tot timpul un rol important in domeniul politicii in genere. In domeniul politicii si nu a politicului. Ca e diferenta.
Anul acesta, va fi folosita din nou cred, aceasta strategie. Ideea e ca, dupa cum a inceput campania electorala in Iasi cred ca va fi din nou circ si se va face apel la tot felul de jigniri unii impotriva celorlalti, si mai putin la lucruri care ar trebui intradevar luate in seama.
Trimiteți un comentariu