20 aprilie 2008

Anghel Ficu iese din carti la PNL

Liberalii au prezentat azi lista pentru CL: Camelia Gavrila pe locul intai, Radu Botez pe 2, Radu Miron pe 3, Marin Burlea pe locul 4, iar Catalin Turliuc pe pozitia a cincea. Anghel Ficu (unul dintre cei mai activi consilieri locali) e abia al saselea, iar Liviu Bratescu pe 7.
Cu 15% (scor inca prea optimist), liberalii scot patru consilieri, astfel incat Turliuc, Ficu si Bratescu ies din calcule.

Lista pentru CJ n-a fost inca prezentata. Insa din cate se pare, pe prima pozitie va figura primarul de la Barnova (Victor Chirila), urmat de Camelia Gavrila si Mugur Cozmanciuc. Oricum, lista de la CL (cel putin primele pozitii) pare mai consistenta decat la CJ.

3 comentarii:

DANGA Marius spunea...

Florine, da-mi voie si mie sa-ti urez toate cele bune.

Fata de mesajul tau permite-mi sa-ti dau intalnire la sfarsitul campaniei sa vedem daca PNL va lua doar 15%. Astazi aveam aproape dublu. Nu stiu ce calcule ai facut tu, dar scorul asta aproape l-am atins la Europarlamentare ... atunci cand nu am avut ce promova. Lucrurile se schimba acum. Ce s-a intamplat azi nu face decat sa ne ajute.
PD-L are o lista de iepuri care vor disparea de pe ea imediat ce rezultatele vor vi validate.

ficu anghel spunea...

Florin, multumesc pentru apreciere,dar este o lista pe care nu o poate egala nici un partid in Iasi. Chiar si in sondajele masluite a competitorilor nostri avem mai mult de 15%. ;)

florin ghetau spunea...

Eu am luat ca reper rezultatul de la europarlamentare, desi la locale e altceva (plus ca acum aveti candidat!).
Cum la fel e imposibil ca PDL sa ia 50%, adica scorul cumulat pd si pld din 25 noiembrie.
Cum nici PSD nu cred ca are doar 19% in municipiu.
Alte masuratori nu avem acum. Sa vedem cum va iesi la vot pe 1 iunie.
Singurele sondaje pe bune sunt cele facute independent de partide, dar cum in iasi nu sunt bani destui pentru o astfel de chestie, trebuie sa lucram cu materialul „clientului” politic.