13 aprilie 2008

Raspuns de la cititorii din Maroc

« Da, noi suntem cititorii frecventi a blogului d-voastra si as vrea sa va spun ca nu este nici o coincidenta cu numele tanarului PSD-ist pe al carui blog va intalnim destul de des, suntem parintii lui si asta ne face sa fim mandri de tot ce face el.
Pentru ca este un moment de sinceritate as vrea sa va spun ca sotia mea va citea cu mult inaintea blogului, ziarul, pe care il considera foarte interesant.
Faptul sa suntem la mii de kilometri de tara ne-a obligat sa incercam a reduce distanta printr-o informare cat mai larga, profitand de aceasta minunata tehnica, as vrea sa mai stiti ca avem imagini "live" din Piata Unirii si toate programele TV care sunt in tara.
La inceput citeam tot ce puteam gasi pe internet, acum avem un grup de bloguri si ziare, printre care si al dvs, pe care le consideram serioase si pline de continut, la varsta noastra acceptam mai greu vulgaritatile si violenta "verbala" de pe unele bloguri, asa ca ne-am selectat preferintele despre care v-am vorbit.
Dar partea frumoasa este ca noi nu suntem singurii romani de aici care va citesc blogul, sunt si alti romani care v-au indragit scrisul si seriozitatea, fapt pentru care au devenit "fani"...........
Va asigur de tot respectul nostru si am vrea sa stiti ca va vom citi si va vom urmari emisiunile TV numai si numai pentru seriozitatea, pertinenta si echilibrul pe care-l degaja. Varsta si experienta de viata ne obliga sa fim selectivi si exigenti cu sursele noaste de informare, suntem bucurosi ca in Romania de astazi pot razbate tineri de valoare.
Va multumim pentru atentia acordata si va uram foarte multi ani de acum inainte in slujba "presei adevarate". »
Cu tot respectul
fam. Romancuta si Costel Ivan

PS: Cred ca nu mai e nimic de adaugat din partea mea. Sper ca n-am gresit ca am decis sa inserez mailul dvs. pe acest blog. Spor in toate si bafta pentru ca nu cred ca sunteti doar intr-o sedere prelungita in Maroc.

Niciun comentariu: