22 aprilie 2008

Jitareanu: Absenta mea de pe liste e o alegere personala

De pe listele PSD lipseste un nume de marca: Gerard Jitareanu, rectorul de la Agronomie. Omul e bun prieten cu Gigi Nichita, iar din acest motiv absenta sa de pe listele de consilieri este cu atat mai mare. Aproape inexplicabila!
Intrebat despre acest lucru, Jitareanu a dat o declaratie impaciuitoare, dar usor ironica:

„Este o alegere personala. Nu vreau sa-mi fac o meserie din participarea mea la viata politica (...). De asemenea, vreau sa las locul altor colegi, mai priceputi, poate, la politica”

Cat despre listele de consilieri nu-s mari modificari fata de ceea ce am smuls aseara cu mare greutate de la niste oameni de bine din partid. Oricum, lista de la CJ mi se pare subtire. Oare Mihai Baciu daca nu pleca la PSD, pe ce loc era la PD-L? La PSD, fostul democrat a prins abia pozitia 13, locul fiind la limita eligibilitatii. Cu 30% pe judet, PSD trimite in CJ vreo 13 oameni.
Cat despre Catalin Ivan (locul 5 la CJ), nu e vorba de o retrogradare (aseara am zis ca e pe 3), ci pur si simplu o greseala, pe care mi-o asum.

Niciun comentariu: