12 aprilie 2008

Topul vizitelor pe acest blog, pe tari si judete

M-am uitat pe trafic.ro si am descoperit cateva lucruri interesante, mai ales ca aici pot vedea nu doar nr. de vizitatori, ci si provenienta acestora.
95% dintre cititorii blogului sunt din Romania. In martie, in „topul tarilor” urmeaza SUA, Germania si Maroc, in vreme ce in februarie podiumul arata cam asa: SUA, Maroc si Marea Britanie.
Ma surprinde oarecum Marocul, unde vad ca am cititori fideli. Ii salut pe toti cu aceasta ocazie si ii invit sa-mi scrie pe mail (florin_ghetau@yahoo.com), pentru ca sunt extrem de curios sa aflu cine sunt acestia.

In privinta localitatilor din Romania, evident ca Iasul detine suprematia (peste 70% dintre cititorii blogului sunt ieseni), insa in aceasta luna (e prima de cand trafic.ro introduce aceasta monitorizare) apare si clasamentul cititorilor pe judete.
Dupa Iasi, cei mai multi vizitatori provin din Bucuresti, apoi Vaslui, Neamt, Timis si Suceava.

10 comentarii:

Dragos-Bogdan Dorojan spunea...

http://dorojan.blogspot.com/2008/04/comunicat-de-presa.html

DANGA Marius spunea...

din Maroc ... pot fi suporterii lui Catalin :)

Daniel Matasaru spunea...

si eu primesc vizitele din Maroc... or fi niste marocani vorbitori de limba romana :P
glumesc! sunt convins ca sunt parintii lui Catalin!

czavastin spunea...

Si eu am un frate in Brasov! Ce legatura are Marocu'?! Hai sa fim seriosi!

Marius Bojor spunea...

Poate e Solcanu, care citeste din Africa de Sud via Maroc:)

DANGA Marius spunea...

eu ma refeream la Catalin IVAN ... stiu ca fanmilia lui este de mult timp acolo.
M.

florin ghetau spunea...

eu nu stiam asta, am aflat de la voi. Vad ca va stiti (ma refer la Marius si Daniel) mult mai bine decat ar crede unii. chiar daca in politica sunteti adversari. Insa n-o spun cu rautate. Merci pt precizari!
Acum sunt curios sa aflu cine-s americanii care imi „tranziteaza” (fara viza) blogul!

Dorin spunea...

Ei, cine? CIA, FBI, staff-urile de campanie ale democratilor si republicanilor...

Dorin spunea...

Fara nicio legatura cu postul tau: cum de nu ai fost la meci?

florin ghetau spunea...

oamenii mai si lucreaza duminica. parca si la Bacau ies ziarele luni, nu?