05 aprilie 2008

Liberalii isi arata coltii. Posibil sa fie prea tarziu!

Lansarea lui Adomnitei a semanat cu un spectacol, regizat pana in cele mai mici amanunte. „Liberali” pe catalige, un ghiveci muzical (melodii populare, house, dansuri irlandeze, Sistem), lumini de discoteca, fete frumoase, organizatori care dadeau tonul la urale, toate acestea au pigmentat o actiune pe care multe partide si-ar dori-o.
Insusi Tariceanu a fost fascinat de organizare, cei din preajma sa spunand ca premierul a ramas masca la ceea ce au vazut la Sala Sporturilor. Probabil ca actiunea a costat o gramada de bani, dar nimic nu e prea scump cand vorbim de putere.

PNL ramane filiala cu organizatia cea mai tare de tineret, desi discursul lui Tariceanu n-a interesat peste masura fetele si baietii lui Marius Danga. La fel de „plictisitor” (pentru cei din sala!) a fost si ministrul Adrian Iorgulescu, desi cuvantul sau mi s-a parut extrem de interesant.
Lansarea lui Adomnitei a fost fara indoiala un eveniment fastuos, care marcheaza intrarea liberalilor in batalia pentru locale.

Cat il priveste pe tanarul candidat, discursul acestuia a inceput pe un ton mult prea patetic («Reusita Summitului NATO», «Felicitari domnule prim-ministru»), dar a sfarsit in forta, cu atacuri la adresa PSD («Nichita si Simirad sunt oameni ai trecutului») si a PD-L («arogantii»). Adomnitei a vorbit si de CPUN, aluzie la posibila candidatura a lui Flaiser din partea PD-L, speculand o tema pe care PD-L risca sa o introduca singur in dezbatere.
Chestiunea Flaiser (daca se va confirma candidatura din partea PD-L) va fi calul de bataie al liberalilor in viitoarea campanie electorala.

Astazi, PNL a reusit sa marcheze un punct. Important pentru liberali e ca mesajul din Sala Sporturilor sa fie multiplicat in exterior, unde imaginea PNL nu e deloc stralucita. Mai e ceva: tandemul Adomnitei-Dobre mi se pare ciudat, e o alaturare care nu se potriveste deloc (varsta, discursuri etc).

E de urmarit cum va reactiona PNL in continuare, dar in orice caz partidul e decis sa recupereze terenul pierdut mai ales in ultimul an si jumatate. Cam tarziu totusi, dupa un sir de gafe neprovocate care au costat scump. Atat la capitolul imagine, dar mai ales ca procente! Ma tem ca pe final de mandat e greu sa stergi urmele unei guvernari locale, pe care eu unul n-am inteles-o.

2 comentarii:

Paul spunea...

asta ai vazut din interior.
din exterior a fost cu totul altceva.

http://paulsava.blogspot.com/2008/04/fenechiu-lua-te-ar.html

mai liberalilor, data viitoare spuneti-mi sa vin la 15 ca sa intru la 14.sau la 14 fara.
am vrut sa vad si eu ce-i cu adomnitei asta, dar nu am putut si imi pare foarte rau pentru ca vroiam sa scriu: despre adomnitei si o comparatie lansarea de la casa sindicatelor si tarasenia de azi.
cred ca are dreptate marius danga cand imi spune ca au fost 5000 de persoane in sala: fortele de ordine, chelnerii de la bar, sutii, politicienii, blogerii si jurnalistii. da, iese sigur la numaratoare: 5000, marius danga.doar ca newsiasi a iesit din rand si va jigneste cu 2000.

http://paulsava.blogspot.com/2008/04/fenechiu-lua-te-ar.html

Paul spunea...

tariceanu a ramas fascinat de organizare...zici tu...si oamenii tinuti afara in ploaie au fost fascinati de organizare...pe 1 iunie vedem cine a fascinat pe cine.