07 mai 2008

Cutremurul s-a resimtit si la Iasi

In timp ce in Rusia, Putin preda stafeta lui Medvedev, in Ucraina s-a cutremurat pamantul. Cutremurul, de 5,1 grade, s-a produs in jurul orei 11,00, undeva la nord de Delta Dunarii, langa Insula Serpilor.
Zgaltaiala s-a simtit si la Iasi, in cladirile vechi, in special la etajele superioare. E un semn ca trebuie facut ceva, pana nu-i prea tarziu, mai ales ca avem o gramada de blocuri cu bulina, care stau sa cada la un cutremur de peste 7 grade. Sau poate ca dupa cum zice chiar sloganul lui Nichita „lucrurile importante au nevoie de timp”.

2 comentarii:

Danyell Dia spunea...

prea tareee =))))

lusha spunea...

pe 7 mai la ora 11 invatam impreuna cu sotul pt un examen...papagalul meu s-a zbantait deodata, cainele in schimb dormea dus...apoi patul meu a inceput sa se miste inainte si inapoi...mi-am dat seama ca e cutremur...trebuie sa precizez ca la et 9 intr-un bloc din 77 balansul este destul de mare...am fugit la tv sa ii confirm sotului ca a fost intr-adevar cutremur (era prima sa experienta la un astfel de etaj) dar toata lumea difuza doar predarea stafetei in Rusia...s-a mai anuntat pana la urma ceva?