30 mai 2008

Diverse personalitati apar in casete electorale cu mesaje pro-Nichita. Doar ca ei habar n-au de asta!

PSD a platit casete electorale in presa locala, in care diverse personaje apar cu mesaje pro-Nichita. Astazi, gasim in ziarele locale o astfel de macheta (printre multe altele!), cu Doru Alexandrescu, liderul BNS Iasi. Insa Doru Alexandrescu spune ca n-a facut niciodata afirmatii pro-Nichita. Cu alte cuvinte totul e o inventie a echipei de campanie a PSD. Iata reactia sefului BNS Iasi, consemnata azi la pranz:

„BNS nu sprijina pe nimeni in campania asta. Nu m-am pozitionat in nici un fel, dar mai rau este ca acolo apare o declaratie de-a mea, dar eu nu am facut nici o declaratie de genul asta. Si deodata ma trezesc ca sprijin un anume candidat. Nu pricep de ce au facut asta. Nu am dusmani nicaieri, nici in PSD, dar nici la PDL sau PNL. Au pus acolo declaratia mea, fara sa ma intrebe cineva si pe mine daca sunt de acord sau nu”, zice Doru Alexandrescu.

Ma intreb cate din casetele PSD in care diversi oameni isi arata sprijinul pentru Nichita sunt pe bune si cate sunt inventate. Probabil insa ca multi oameni, din eleganta, nu vor iesi in public pentru a dezavua acest lucru.

Un comentariu:

Gabriel Grigore spunea...

Mai sunt doi, cel putin: Bujor Prelipcean, care era in Germania in momentul aparitiei testimonialului si a fost siderat de aparitia numelui sau in aceasta lista si Cristina Nichita (creatoarea de pret-a-porter)... Nu m-ar mira sa fi fost toate inventate...