12 mai 2008

Sondaje neasumate sau abureli de campanie

Liderii politici ieseni scot pe piata (neoficial!) tot felul de sondaje, iar daca stai si ii asculti cat de bine sta partidul lor iti dai seama rapid ca sunt doar simple abureli de campanie. «Candidatul nostru sta cel mai bine», asta ti se serveste si la PSD si la PDL, dar si la PNL.
Ultima moda e cea a sondajelor prin telefon. Se iau aleatoriu sute de numere de telefon, iar oamenii sunt sunati si intrebati printre altele, cu cine ar vota la locale.
Am aflat niste rezultate, dar pentru ca sunt cifre halucinante, ma feresc sa le public.
Un sfat: aveti grija mare si nu luati de buna orice prostie o auziti. Mai ales ca nimeni nu-si asuma cifrele respective, iar sondajul e aruncat pe piata tocmai de politicienii implicati in campanie.

2 comentarii:

Daniel Matasaru spunea...

E un sondaj facut de Relu, prin cativa operatori, prin telefon. Cifrele dau un Nichita bara la bara cu Oprea, lucru destul de putin probabil, rectorul fiind foarte slab in aparitiile sale de pana acum.

onciu spunea...

Sondaje de acestea ca ale lui Fenechiu am facut si eu,dar nu sant relevante.Pe de alta parte imi pare de de ceea ce spune domnul Matasaru.O fi oare domnul Ionel Oancea bara la bara cu domnul Nichita?Eu nu cred.