13 mai 2008

Reactii dupa aparitia gazetei «Dreptatea ieseana»

Petru Movila (PDL): „Am dovezi ca PSD sta in spatele gazetei. Este modul tipic prin care PSD intelege sa faca campanie electorala. Nu au argumente si vin cu astfel de lucruri. Este acelasi stil folosit si in ziarul «Ancheta» din toamna trecuta. Voi sesiza Politia pentru a descoperi autorii, pentru ca nu e normal ceea ce se intampla”.

Doru Tompea (PSD): „N-am auzit niciodata de gazeta asta, iar PSD nu are nici o legatura cu acest ziar. Cat despre continut nu ma pot pronunta, pentru ca nu am vazut ziarul. «Dreptatea» imi aduce aminte de PNTCD. Poate ca unii baieti destepti simtind racoarea in perioada fierbinte a campaniei au inventat ziarul pe brandul PNTCD”.

Un comentariu:

garzanti spunea...

eu zic ca va consumati degeaba, si la fel cei care au facut fitzuica aia, nu va vea impact asupra oamenilor. Nu va avea impact pentru ca nu prezinta credibilitate, si asta trebuiau sa gandeasca si autorii. Nu subestimati intelighentzia bietzilor nostri tarani.