05 mai 2008

Navala stranie de cititori din Valcea azi pe blog. O fi sondajul de vina?

In campania electorala, nimic nu e mai e ca inainte. O recunosc chiar liderii politici, care vin la dezbateri TV doar daca le convine adversarul, pun strajeri la usi ca sa nu iasa lumea de la intrunirile electorale sau mai nou isi indeamna colegii din alte judete sa voteze in sondajele de pe bloguri.
O chestie ciudata s-a petrecut azi tocmai pe blogul pe care-l cititi, intr-un interval extrem de scurt, cand candidatul PNL la sefia CJ a sarit pe prima pozitie, castigand cateva zeci de voturi in doar cateva ore. Mergand pe fir sa vad de unde provine surplusul de cititori am gasit lucruri interesante:

- intr-o zi obisnuita, din Bucuresti intra pe acest blog cam 25-30 de cititori. Azi, pana la ora 13.00 au fost deja 55.
- din Valcea, intra cam 2-3 cititori pe zi. Azi au fost deja 33.


Nu e nimic ilegal in chestia asta. Personal, nu pot sa fiu decat bucuros ca imi creste traficul. Insa o asemenea atitudine demonstreaza pana unde merg partidele ca sa arate cine-i mai tare. Inclusiv in sondajele de pe bloguri!

3 comentarii:

onciu spunea...

Am fost de curand in judetul Valcea,mai precis la Baile Olanesti.Mi-am dat seama cu acest prilej ca judetul Valcea,asemeni judetelor din Ardeal,Banat si mai nou din Dobrogea nu prea stiu sau ii intereseaza mai putin culoarea rosie.Aici as vedea eu,explicatia,avand in vedere faptul ca cei care iubesc mai putin culoarea PSD-ului,sant si cei care scriu mai mult pe blog.Acelasi sentiment l-am avut si cand am fost la Baile Herculane,din judetul Caras-Severin.

Daniel Matasaru spunea...

Se poarta caratul votantilor si pe alegerile organizate pe bloguri. Doar ca virtual e mult mai ieftin decat in modul clasic.

florin ghetau spunea...

Ma intreb cat foloseste aceasta schema ieftina. Mai ales ca oamenii care intra pe bloguri sunt mult mai informati si nu cred ca pot fi pacaliti prin trucuri de genul asta.